بهترین سالن و سشوار خانگی برای آرایشگاه ها را خریداری کنید.

سشوارهای این دسته دارای دکمه یونی یا کاملا یونی هستند. زردچوبه یک ماده معدنی است که بر خلاف سشوارهای یونی، هنگام گرم شدن، بار الکتریکی طبیعی تولید می کند. با سشوارهای تورمالین، بدنه دستگاه نیز آغشته به تورمالین شده و با افزایش دمای آن، توانایی تولید یون های منفی آن فعال می شود. یون های منفی را می توان توسط یونی ایجاد کرد اما توسط تورمالین نه. یون های منفی نیز در اثر باد سرد تولید می شوند اما در سشوارهای تورمالین تولید با افزایش دما همراه است. کسانی که موهای بلند دارند می توانند از استفاده از سشوار برس بزرگ بهره ببرند.

به عنوان مثال، اتصال دیفیوزر روی سر خشک کن برای تقویت کوره های طبیعی ضروری است. چسباندن شانه به سر سشوار می تواند به براق و صاف به نظر رسیدن موهای شما کمک کند. از آنجایی که موهای طبیعی و معمولی مستعد آسیب ناشی از گرما هستند، خریداران باید سشوارهایی با تنظیمات چندگانه گرما و دما انتخاب کنند. برای اکثر درمان های خشک کردن مو، استفاده از گرم ترین درجه حرارت ضروری نیست. هنگام صاف کردن موهای طبیعی باید دما را کاهش داد و پس از از بین رفتن حرارت دوباره افزایش داد.

برای کسانی که به دنبال بهترین سشوار خانگی یا بهترین سشوار حرفه ای هستند باید بگوییم که یونی بودن سشوار را می توان یکی از بهترین و لذت بخش ترین ویژگی های یک سشوار خوب و درجه یک دانست. . بهترین سشوار سالنی ویژگی در سشوار شما یون تولید می کند و از وز شدن و چسبیدن به موهای شما جلوگیری می کند زیرا از چربی و بافت موهای شما محافظت می کند. همچنین سریعتر از یک سشوار معمولی برای خشک کردن مو با این نوع موها عمل می کند. به دلیل نیاز به برق مستقیم، تورمالین فقط در دماهای بالا بهترین کار را دارد، در حالی که یونی ها هم در باد سرد و هم در گرمای گرم به خوبی کار می کنند.

شما می توانید بر اساس اطلاعات ارائه شده در اینجا انتخاب کنید. سشوار باید بر اساس نوع موهای شما انتخاب شود، مانند موهای ضخیم یا نازک، یا اگر موهای شما در نوک فر قرار دارد. بهترین سشوار واقعی وجود ندارد و برنده شدن در آن بستگی به نوع موهای شما دارد و سشوارهایی که عملکرد بسیار خوبی برای شخص دیگری دارند، ممکن است لزوماً این عملکرد را برای شما نداشته باشند. هنگام خرید سشوار باید این نکته را در نظر داشته باشید تا احساس بدشانسی نکنید.

سشوار حرفه ای یونی جیمی مدل GM100 برای کاربردهای متعدد داخلی و خارجی مناسب است. یک موتور این سشوار با قدرت پرتاب باد عالی و حرارت کافی وجود دارد. تکنولوژی یونی در این مدل سشوار از جیمی وجود دارد. با سشوارهای جیمی می توانید برای مدت طولانی و بدون خستگی از این سشوار قدرتمند استفاده کنید. برای این کار باید از سشوار با توان واقعی 2200 وات استفاده شود. برای تنظیم دما، قدرت و شات خنک سشوار، سه شاسی وجود دارد. توان دستگاه را می توان در 1800 و 2200 وات تنظیم کرد. این محصول با موتور AC و توان مصرفی 2200 وات قدرت بالایی در تولید و ایجاد هوای گرم دارد.

هنگام خشک کردن موهای بلند و صاف، بهتر است سشوار را به سمت پایین بکشید و از نوک مو به سمت ریشه حرکت دهید. قبلاً گفتیم که دستگاه هایی با تنظیمات کمتر و قدرت بیشتر بهتر هستند. شاید شما جذب یک سشوار شوید که دارای چندین کلید برای تنظیم دما و سرعت باد است، اما به یاد داشته باشید که هر چه سشوار ساده تر و قوی تر باشد، کاربردی تر است. نکته مهم در انتخاب سشوار حجم آن است. سطح نویز دستگاه قبل از خرید و استفاده مشخص نیست. برای انتخاب خود از بخش نظرات کاربران استفاده کنید.

BOSCH یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندها در جهان است و این شرکت در تولید تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی برقی سرآمد است. سشوار بوش یکی از محصولات متعدد ارائه شده توسط این شرکت آلمانی است که در حال توسعه محصولاتی است که نیازها و سلایق مختلف را در سرتاسر دنیا با مدل های زیبا و باکیفیت که از دیرباز وجود داشته تولید می کند. سشوار حرفه ای بوش مدل phd7962di دارای موتور AC قدرتمند و توان مصرفی 2500 وات می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده حرفه ای در سالن های زیبایی می باشد.از ویژگی های سشوار بوش می توان به دکمه باد سرد، فناوری تولید یون، دو حالت سرعت، سه حالت دما اشاره کرد. ، سری متمرکز کننده، سری دیسپنسر و فیلتر قابل جدا شدن.

نکته دیگر زمانی است که در حال حالت دادن به موهای خود هستید و ممکن است چند دقیقه طول بکشد، اگر سشوار سنگین باشد، ممکن است مشکل ساز شود. برای اینکه سشوار قابل حمل باشد باید فشرده و تاشو باشد. وقتی زیاد سفر می کنید، باید یک سشوار کوچک تاشو انتخاب کنید. یک سشوار خوب هم سبک و هم بزرگ است، بنابراین اگر می خواهید بدانید یک سشوار خوب چیست؟ در پاسخ به آن، ما یک سشوار از یک برند معتبر با اندازه و وزن مناسب را پیشنهاد می کنیم.