بهترین سالن عقد و محضر عقد در شهرهای ایران

لیست کامل و جامعی از بهترین محضرهای تهران تهیه کردهایم که در ادامه خواهید میخوانید. البته در صورتی که مایل به رزرو باغ تالار باشید، باید بدانید که بیشتر باغ تالارها خارج از شهر قرار دارند. دفتر عقد هانی مون، دارای سالن مناسبی جهت پذیرایی از میهمانان شما است. مجموعه مهرافزا دارای سالن فضای باز (باغ) و سالن VIP در شعبه گاندی خود است. اگر مراسم عروسی شما در فضای باز است باید تعداد مهمان داران مراسم شما به نسبت مهمانان شما مناسب باشد تا مشکلی برای پذیرایی و میزبانی از مراسم نامزدی، عقد یا عروسی شما بوجود نیاید. بعد از گذراندن هفتخان رستم خواستگاری و بله برون، نوبت به بحث شیرین مراسم عقد میرسد.

در بعضی خانوادهها مراسم عقد و عروسی همزمان با هم برگزار میشود و در برخی دیگر، مراسم عقد، بعد از بله برون و در زمان شروع دوران نامزدی انجام میشود. زیرا محدود بودن محیط و فضای برگزاری جشن قطعا فرآیند خدمت رسانی و پذیرایی از میهمانان را برای خدمه و پرسنل سخت میکند. حریر آرایی، گل آرایی و تزیین سفره عقد، اصلیترین المانهایی است که برای داشتن یک عقد رویایی در روف گاردن به آن احتیاج دارید.

فضای فوقالعاده و شیک، بههمراه خدمات ویژه به زوجهایی که عقد خود را در این مجموعه برگزار میکنند و عضو دائمی باشگاه مشتریان مهر افزا میشوند. محضر عقد و ازدواج هانی مون، درواقع یک تالار نقلی و کوچک است که به شما این امکان را میدهد، به بهترین شکل از میهمانان خود پذیرایی نمایید.

با توجه به آن که امروزه هر خانواده حداقل یک یا دو ماشین دارند حتما در انتخاب سالن عقد به پارکین و جای پارک مناسب برای میهمانان توجه کنید. سالن عقد بهترین گزینه برای عروس و داماد هایی می باشد که ترجیح می دهند برگزاری جشن عقد ، از ثبت عقد رسمی توسط عاقد گرفته تا پذیرایی شام و نهار و تشریفات کامل را در فضایی شیک با امکانات کامل انجام سالن عقد یاس سفید صومعه سرا دهند. شما وارد مرحله جدیدی شدهاید که دوران شیرین عقد یا همان نامزدی نام دارد. این دفتر عقد چیزی بیش از آنچه شما به آن نیاز دارید، به شما ارائه خواهد داد.