بنگالورو: پلیس هفت کابین قابل حمل ، با تخت ، دستشویی و آشپزخانه دریافت می کند

توسط: میز وب اکسپرس | بنگلور |

به روز شده: 8 دسامبر 2020 8:22:51 بعد از ظهر





پلیس بنگلور ، کابین های قابل حمل پلیس بنگلور ، فرودگاه بین المللی بنگلور محدود ، فرودگاه بین المللی کمپگوودا ، اخبار بنگلور ، اکسپرس هندیکی از کابین های قابل حمل در نزدیکی تاون هال در بنگالورو.

پلیس بنگلور اکنون دارای هفت کابین قابل حمل است که دارای یک منطقه اجتماعات ، چهار تخت پناهگاه و یک دستشویی است که در مکان های استراتژیک شهر قرار گرفته است.

این کابین ها به عنوان بخشی از طرح مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) توسط فرودگاه بین المللی Bangalore Limited (BIAL) ، اپراتور فرودگاه بین المللی Kempegowda تهیه شده است.

طبق BIAL ، این ابتکار با حمایت کمیسار سابق پلیس بنگالورو ، باسکار رائو ، مفهوم سازی شد.

BIAL گفت: “کابین ها با هدف محافظت از پرسنل پلیس در برابر آب و هوا ، امکان عملکرد صاف در ساعات اوج مصرف و دسترسی آسانتر به شهروندان به پلیس شهر اهدا شده اند.”

کابین ها از چراغ های LED کم مصرف ، پنکه های سقفی و پریزهای برقی استفاده می کنند. “تهویه مطبوع نیز فراهم شده است. کابین ها با یک مخزن آب سربار با ظرفیت 300 لیتر ، فضای آشپزخانه نیز دارند. ”مقامات فرودگاه گفتند.

پلیس بنگلور ، کابین های قابل حمل پلیس بنگلور ، فرودگاه بین المللی بنگلور محدود ، فرودگاه بین المللی کمپگوودا ، اخبار بنگلور ، اکسپرس هند این کابین ها دارای چهار تخت سنگر هستند.

“برنامه CSR BIAL بر ایجاد زیرساختهایی متمرکز است که به جامعه ارزش می بخشد و با پلیس شهر بنگلور ارتباط طولانی مدت دارد. این ایده به عنوان نشانه ای از قدردانی از تلاش آنها در ایمن نگه داشتن جوامع و امکان انجام عملیات روان در فرودگاه بنگالورو تصور شده است. “

در اوایل سال جاری ، فرودگاه بنگالورو ، با همکاری شرکت حمل و نقل جاده ای ایالت کارناتاکا (KSRTC) ، به طور مشترک “Sthree Toilet” را رونمایی کرد که اتوبوسی را که دیگر در خدمت نیست به یک امکانات عمومی تبدیل می کند. توالت ، که در حال حاضر در ایستگاه اتوبوس Kempegowda مستقر است ، دارای سه توالت هند و دو توالت غربی است و با استفاده از انرژی خورشیدی از انرژی تولید شده خود استفاده می کند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار Bangalore ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd