بعد از تعمید با آتش ، چاندراشخار آزاد می گوید تمرکز خود را بر ظهور به عنوان یک نیروی اصلی مخالفت در UP بگذارید

نوشته شده توسط آوانش میشرا | Lucknow |

11 نوامبر 2020 ، 8:04:58 صبح





چاندراشخار رئیس رئیس حزب آزاد سماج. (عکس اکسپرس: آبهیناو سها)

اگرچه حزب آزاد سماج در سومین حزب به پایان رسید مشروط فروشی مجمع بولانشهر در اوتار پرادش و شرایط خوبی نداشت انتخابات بیهار، رئیس حزب چاندراشخار آزاد روز سه شنبه گفت که فقدان “مخالفت شدید” در UP وجود دارد و لباس او سخت تلاش خواهد کرد تا خلا را پر کند. این اولین انتخاب حزب بود.

در بولانشهر ، این حزب 6.69 درصد آرا را به دست آورد و پیش از کنگره و اتحاد حزب سماجوادی-رشتریه لوک دال (SP-RLD) ظهور کرد.

در بهار ، این حزب پس از تشکیل اتحاد دموکراتیک پیشرو با حزب جان آدیکار پاپو یداو و برخی از احزاب کوچکتر مانند حزب باهوجان موکتی و انصاری مهاپانچایات 24 کرسی را به دست آورد اما نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

چاندراشخار آزاد با تشویق از سهم آرا the حزب در اوتار پرادش گفت که لباس وی برای افزایش و تقویت پایگاه کادر خود پیش از انتخابات مجلس 2022 تلاش خواهد کرد.

حزب آزاد سماج که فقط در ماه اکتبر به طور رسمی ثبت شد ، بولاندشهر را انتخاب کرد همانطور که در منطقه صحرانپور است و آزاد از آن استقبال می کند. همچنین دارای پایگاه قابل توجهی در منطقه است که توسط ارتش بهیم فراهم شده است. در سال 2017 ، آزاد پس از درگیری دالیت و تاکور در صحرانپور به خوبی شناخته شد.

آزاد به ایندیان اکسپرس گفت که این حزب ممکن است در بولانشهر اشتباهاتی انجام دهد و در نتیجه رای کمتر از آنچه انتظار می رفت را کسب کند. نامزد حزب ، محمد یامین ، 13530 رأی را به دست آورد. BJP با 88،645 رأی کرسی را به دست آورد ، در حالی که BSP با 66943 رأی دوم شد.

اکنون ، رهبر حزب آزاد سماج در حال برنامه ریزی برای ایجاد پایگاه دائمی در اوتار پرادش است. “ما برای اولین بار درگیر مبارزه با یک انتخابات بودیم و این یک مبارزه اصول علیه قدرت پول ، قدرت مافیایی و فریب رای دهندگان با استفاده از پول و مشروبات الکلی بود. مهمانی ما درست در 14 اکتبر ثبت شد و ما فقط چند روز فرصت داشتیم تا آماده شویم. به همین دلیل ما فقط در یک کرسی رقابت کردیم. ما نباید فراموش کنیم که ما سهم رای بهتری نسبت به کنگره و نامزدهای اتحاد SP-RLD داریم. مردم از ما حمایت کرده اند و ما از این مسئولیت استقبال می کنیم. “آزاد گفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره عملکرد حزب و متحدانش در بیهار ، گفت: “در بیهار ، ما 24 کرسی را با ائتلافی با حزب جان آدیکار پاپو یداو ، حزب باهوجان موکتی ، انصاری مهاپانچایات و دیگران به رقابت پرداختیم. حتی اگر نمی توانستم زمان کافی را در بیهار سپری کنم ، در صندلی ماهاراجگان بیش از 7000 رأی کسب کردیم. نمی توانم بگویم که ما راضی هستیم ، اما ما مبارزه را آغاز کرده ایم. ما کمی بیشتر کار خواهیم کرد و قلب ها را به دست خواهیم آورد. “

آزاد گفت لباس وی برای ظهور به عنوان مهمترین نیروهای مخالف در اوتار پرادش کار خواهد کرد و احزاب بزرگی مانند SP ، BSP و کنگره را پشت سر خواهد گذاشت. وی افزود ، یکی از آموزه هایی که از این انتخابات میان دوره ای آموخته شد این بود که داشتن یک پایگاه قوی کادر بسیار مهم است. آزاد گفت ، حزب آزاد سماج 20،000 جوان را در هر حوزه انتخابیه ویدان صباح استخدام می کند.

وی افزود: “روشی که مردم به احزاب مختلف سیاسی اعتقاد داشتند و احساس فریب می کردند ، ما مجبور شدیم به زمین بیاییم. در اوتار پرادش ، انتخابات در هفت کرسی برگزار شد و BJP اکثر آنها را به دست آورد. هیچ مخالفت شدیدی وجود ندارد و ما اینجا هستیم تا این خلا را پر کنیم. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود