برداشتن کامپوزیت دندان چه زمانی ضروری است؟

کامپوزیت دندان می تواند ظاهر دندان ها را بهبود بخشد، اما از کامپوزیت دندان انتظار نداشته باشید فک را مجددا درست کرده و اوربیت ها را اصلاح کنند. در هر صورت کامپوزیت دندان علاوه بر بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس، باعث افزایش عمر مفید دندان و سلامت آن ها نیز خواهد شد. در بسیاری از موارد برای سفید کردن دندان نیز استفاده از آن تجویز می شود . زیرا مواد رنگ دندانی که برای لامینیت ها استفاده می شوند رنگ پذیر هستند و در صورتی که شما موارد بهداشتی را رعایت ننمایید ممکن است که رنگ و فرم آن ها دچار تغییر شود .

2. میزان براقیت و درخشندگی در بعضی از کامپوزیتها کمتر است اما میتوان روشهایی را برای افزایش براقیت و درخشندگی به کار برد. شما میتوانید فیلم کامپوزیت دندان را در این صفحه ببینید و با نحوه انجام کار آشنا شوید. رنگ دندان در این روش سفید کردن دندان انتخابی می باشد و به انتخاب بیمار است.

هزینه انجام ایمپلنت دندان چقدر است؟ ونیر کامپوزیت نمی تواند معجزه کند و در مواردی که چرخش دندان بیش از حد متوسط باشد نیاز به تراش اندکی داریم . لازم به ذکر است جهت حفظ سلامت لثه ها در دراز مدت ، ونیر کامپوزیت ها برای درمان بهم ریختگی های ساده دندانی مناسب است ولی برای موارد متوسط و بالاتر اصلا توصیه نمی گردد .

همان طور که می دانید برای ساخت کامپوزیت دندان از ماده ای به نام رزین استفاده می کنند که این ماده استحکام کمتری نسبت به مواد دیگر مانند آمالگام و سرامیک دارد و گاهی ممکن است بر اثر فشار های وارد شده بر آن کامپوزیت دندان عوارض دچار شکستگی شود. با این وجود ، نتایج کامپوزیت ونیر اغلب نسبت به روکش لمینت سرامیکی از زیبایی کمتری برخوردار است. تصویر زیر نمونه ای از ونیر کامپوزیت است که به روش لایه ای انجام شده است . این روش با استفاده از روش استاد علی یزدانی انجام شده است که دلیل انتخاب این روش نامتوازن بودن رنگ دندان با رنگ کل دندان می باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از طریقه ی کامپوزیت دندان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.