“باند توکده توکده” تبدیل اعتراض کشاورزان به شاهین باغ: مانوج تیواری از BJP

توسط: PTI | دهلی نو |

به روز شده: 3 دسامبر 2020 10:17:04 صبح





مانوج تیواری (PTI / پرونده)

مانوج تیواری ، نماینده پارلمان BJP دهلی و رئیس سابق واحد ایالتی حزب ، روز چهارشنبه ادعا کرد که گروه موسوم به “باند توکده توکده” در تلاش است تا شور و شوق کشاورزان در مرزهای پایتخت ملی را مانند اعتراض به یک شاهین باغ تبدیل کند.

شاهین باغ در دهلی جنوبی پیش از وقوع بیماری همه گیر COVID-19 کانون تحریک علیه قانون اصلاحیه شهروندی در اوایل سال جاری بود.

طیوری ، در بیانیه ای گفت: شعارهای ادعایی به نفع خالستان و تهدید نخست وزیر توسط برخی از معترضین در بین کشاورزان نشان می دهد که این یک “توطئه خوب برنامه ریزی شده” برای ایجاد “ناآرامی” در کشور است.

https://www.youtube.com/watch؟v=aHrwXnj55ZI

“حضور افراد و گروههایی که مخالف ثبت ملی شهروندان (NRC) و CAA در شاهین باغ هستند به وضوح مشخص می کند که باند” tukde-tukde “در تلاش است تا با شاهین باغ 2.0 آزمایش کند و ناآرامی هایی را در زیر اعتراض کشاورزان ایجاد کند.” اتهام تیواری.

کشاورزان از پنجاب ، هاریانا ، ایالت اوپک و سایر ایالت ها در مرزهای دهلی اردو می زنند و خواستار پس گرفتن سه قانون جدید کشاورزی از سوی این مرکز هستند.

مرزهای سینگو و تیکری در همسایگی هاریانا طی یک هفته گذشته توسط معترضین مسدود شده است.

بخوانید | امروز در جلسه با مرکز با 35 رهبر مزرعه که آن طرف میز نشسته اند دیدار کنید

اعتراض کشاورزان ، گفتگوهای کشاورزان در مرکز ، ویگیان بهوان ، مرزهای کشاورزان سینگو ، کشاورزان در مرزهای دهلی ، خواسته های کشاورزان ، اکسپرس هند کشاورزان در مرز سینگو دهلی نو جمع شدند.

تیواری اظهار امیدواری کرد که کشاورزان واقعی که به قوانین مزرعه اعتراض دارند واقعیت را درک کرده و “اهداف” باند ادعا شده “توکده-توکده” را خنثی کنند.

“توطئه گران شورش ، که در دهلی موفق شده اند ، در حال آماده سازی شورش های سراسری به نام کشاورزان هستند. این مسئولیت هر شهروند این کشور است که آنها را شکست دهد. “

حوزه انتخابیه پارلمان دهلی شمال شرقی تیواری در فوریه سال جاری با خشونت های جمعی درگیر شد ، بیش از 50 نفر جان خود را از دست داد و منجر به زخمی شدن صدها نفر و تخریب گسترده اموال شد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.