بازیکنان T20 برای دریافت قراردادهای مرکزی BCCI ، حداقل تعداد در 10 بازی تعیین شده است

نوشته شده توسط Devendra Pandey |

19 نوامبر 2020 ، 4:16:49 بعد از ظهر





قرار است هند در تور استرالیا سه ODI ، سه T20 و یک سری چهار تست را بازی کند. (توییتر / @ BCCI)

هرکسی که حداقل 10 مسابقه بین المللی T20 برگزار کند ، هم اکنون واجد شرایط قرارداد سالانه هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) خواهد بود. آموخته شده است که هیئت مدیره هند در سیستم قراردادهای سالیانه خود به بازیکنان تغییراتی داده است تا بند حداقل 10 بازی T20 را شامل شود. قراردادها زودتر به بازیکنانی که فقط برای تست و ODI انتخاب شده بودند ، تمدید شد.

در زمان تصدی کمیته مدیران دیوان عالی کشور (COA) ، هیئت مدیره هند از دادن هرگونه وزن به کسانی که فقط تعداد انگشت شماری از بازی های T20 بازی می کردند ، خودداری کرده بود.

قبل از این ، هیئت مدیره از سیاستی پیروی می کرد که هر بازیکنی که در هر فصل در هر بازی بین المللی شرکت کند ، تحت سیستم قرارداد مرکزی هیئت مدیره قرار می گیرد.

قوانین متعاقباً اصلاح شد و COA تصمیم گرفت قراردادهایی را به بازیکنانی که حداقل سه تست یا هفت ODI دارند ، واگذار کند. با این حال ، یک استثنا در فصل گذشته زمانی انجام شد که کمیته انتخاب اعضای ارشد قراردادی را به واشنگتن ساندر سپرد ، که به نظر او انتخاب کنندگان برای نمایش مداوم او در کوتاهترین قالب پاداش می گیرند.

هیئت مدیره تصمیم گرفته است بند قدیمی را تغییر دهد و بند جدیدی اضافه کند که در آن به بازیکنی که حداقل یک بازی در T20 در یک سال داشته باشد ، می توان قرارداد مرکزی داد. در قرارداد جدیدی که بازیکنان به امضا رسانده اند ، این بند گنجانده شده است. اگر بازیکن تخصصی T20 وجود دارد ، نباید از داشتن قرارداد مرکزی محروم شود زیرا تخصص وی کوتاهترین قالب است. “

BCCI قراردادهای سالانه را به بازیکنانی که در چهار دسته تقسیم می شوند تحویل می دهد: A + 7 کرور ، A 5 کرور ، B 3 کرور و C 1 کرور.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd