بازگشایی عبادتگاه ها در ماهاراشترا با پیروزی یا شکست کسی: سانجی راوت

توسط: PTI | بمبئی |

به روز شده: 15 نوامبر 2020 ، 4:38:45 بعد از ظهر





Sanjay raut ، nehru ، Jawaharlal Nehru ، مسئله کشمیر ، sanjay raut کشمیر ، جامو و قوانین زمین کشمیر ، سامانا ، شیو سنا ، اخبار بمبئی ، هند اکسپرسراوت در گفتگو با خبرنگاران گفت که بحث اعتبار گرفتن برای بازگشایی عبادتگاه ها وجود ندارد.

سانجی راوت ، نماینده شیو سنا ، روز یکشنبه گفت که تصمیم دولت ماهاراشترا در مورد بازگشایی مکانهای عبادت دینی در این کشور هیچ پیروزی و شکست هیچ کس نبود.

راوت در گفتگو با خبرنگاران گفت که بحث اعتبار گرفتن برای بازگشایی عبادتگاه ها وجود ندارد.

وزیر ارشد اوداو Thackeray روز شنبه اعلام کرد که مکانهای عبادت مذهبی در ماهاراشترا ، که از زمان قفل شدن COVID-19 در ماه مارس بسته شده اند ، از روز دوشنبه بازگشایی می شوند.

طبق روشهای استاندارد عملیاتی (SOP) که توسط دولت ایالتی منتشر شده است ، مکانهای مذهبی واقع در خارج از مناطق مهار COVID-19 مجاز خواهند بود طبق زمان تعیین شده توسط مقامات ، باز بمانند و فدائیان به صورت متلاطم به داخل اجازه خواهند داد.

SOP های تهیه شده توسط دولت باید دقیقاً دنبال شوند. نیازی به گرفتن اعتبار نیست. این اراده خدا بود که مردم در خانه بمانند و اکنون این اراده خدا است که عبادتگاه ها با احتیاط دوباره بازگشایی می شوند. “

وی در پاسخ به سوالی درباره BJP مبنی بر اینکه بازگشایی معابد پیروزی هندوتوا است ، وی گفت نه فقط معابد ، همه عبادتگاه ها نیز باز می شود. راوت گفت: “این پیروزی یا شکست کسی نیست.”

سخنگوی ارشد شیو سنا گفت ، آنها به دستور نخست وزیر نارندرا مودی بسته شدند.

این عضو راجیا صبحها در مورد 60 سالگی خود در روز یکشنبه سedال کرد ، “من نیمی از عمر خود را در” Saamana “(سخنگوی سنا) ، قدرت شیو سنا گذرانده ام و ادامه خواهم داد.”

Raut در حال حاضر سردبیر اجرایی “Saamana” است. اوایل روز شنبه ، وقتی راوت در مورد اظهارات باراک اوباما درباره رهبر کنگره در راهول گاندی در کتاب جدید رئیس جمهور سابق آمریکا س askedال شد ، راوت به خبرنگاران گفت که “رهبران خارجی نمی توانند درباره سیاستمداران کشور ما اظهارنظر کنند”.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.