باب دیلن کاتالوگ آهنگ را به Universal Music می فروشد

توسط: AP |

دسامبر 7 ، 2020 6:47:14 بعد از ظهر





باب دیلناین قرارداد شامل 600 آهنگ کپی رایت از باب دیلن است. (عکس: تصاویر AP)

كاتالوگ آهنگهای باب دیلن كه به 60 سال قبل برمی گردد و در فهرست كتاب های بیتلز نیز جز most بهترین هاست ، توسط گروه انتشارات موسیقی جهانی خریداری شده است.

این قرارداد شامل 600 کپی رایت آهنگ از جمله “Blowin ‘In The Wind”، “The Times They Are a-Changin” و “Knockin’ On Heaven’s Door”، “Tangled Up in Blue” می باشد.

سر لوسیان گرینج ، رئیس و مدیرعامل گروه موسیقی جهانی ، روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: “آهنگهای او درخشان و مهیج ، الهام بخش و زیبا ، بصیر و تحریک کننده ، بی انتها هستند – چه بیش از نیم قرن پیش یا دیروز آنها را نوشته اند.”

اعلامیه معامله چند هفته پس از اظهار نظر خواننده و ترانه سرا درباره یهودستیزی و شعر آهنگ منتشر نشده در مجموع 495000 دلار در حراج به فروش رسید.

دیلن ، که برای اولین بار از طریق موسیقی محلی بومی دهکده گرینویچ در شهر نیویورک در اوایل دهه 1960 به آگاهی عمومی رسید ، بیش از 125 میلیون ضبط در جهان فروخته است. وی در سال 2016 جایزه نوبل ادبیات را دریافت کرد ، اولین ترانه سرایی که چنین تمایزی دریافت کرد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.