ایوانکا ترامپ در دادخواست در مورد استفاده از وجوه تحلیف ، سوگند یاد کرد

توسط: رویترز |

3 دسامبر 2020 7:14:16 صبح





ایوانکا ترامپ. (عکس AP / پرونده)

ایوانکا ترامپ ، دختر و مشاور رئیس جمهور ، این هفته در چارچوب یک دادخواست مدنی به اتهام سو misاستفاده از وجوه غیرانتفاعی برای تحلیف دونالد ترامپ در چهار سال پیش ، سوگند یاد شد.

دفتر دادستان کل ناحیه کلمبیا ، کارل راسین ، در دادگاهی که روز سه شنبه تشکیل پرونده داد ، اعلام کرد که ودیعه در آن روز انجام شده است.

در دادخواست ژانویه 2020 ، راسین ادعا کرد که تجارت املاک و مستغلات دونالد ترامپ و سایر نهادها برای غنی سازی خانواده ترامپ از وجوه غیر انتفاعی سو استفاده کرده اند.

طبق این دادخواست ، یک شرکت غیرانتفاعی معاف از مالیات به نام 58مین کمیته تحلیف ریاست جمهوری با خانواده ترامپ هماهنگ شده بود تا هزینه های زیادی را برای فضای رویداد در هتل ترامپ بین المللی در واشنگتن اضافه پرداخت کند.

در دادخواست راسین ادعا شد که در یک مورد ، سازمان غیرانتفاعی بیش از 300000 دلار برای پذیرایی خصوصی در هتل ترامپ برای سه فرزند بزرگ رئیس جمهور – دونالد جونیور ، ایوانکا و اریک – در شب تحلیف ژانویه پرداخت کرده است. 20 ، 2017.

راسین در اوایل سال جاری گفت: “قانون منطقه ، سازمان های غیر انتفاعی را ملزم می كند كه از بودجه خود برای اهداف عمومی خود استفاده كنند ، نه به سود افراد یا شركت های خصوصی.

دادخواست وی به دنبال بازیابی 1 میلیون دلاری است که گفته می شود مستقیماً به تجارت خانوادگی ترامپ منتقل شده است.

سخنگوی کاخ سفید بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. کمیته افتتاحیه گفته است که امور مالی آن به طور مستقل حسابرسی شده است ، و تمام پول به طور قانونی هزینه شده است.

اگرچه قوانین مالیه کمپین میزان مشارکت های تبلیغاتی را محدود می کند ، کمیته های تحلیف می توانند کمک های مالی نامحدود را از جمله از شرکت ها بپذیرند. براساس پرونده های کمیسیون انتخابات فدرال ، 107 میلیون دلار جمع شده توسط کمیته تحلیف ترامپ ، به ریاست توسعه دهنده و سرمایه گذار توماس باراک ، بیشترین درآمد در تاریخ بود.

ریچارد گیتس ، دستیار سابق مبارزات انتخاباتی ترامپ ، به عنوان معاون رئیس کمیته آغاز به کار فعالیت کرد.

گیتس یکی از چندین همکار ترامپ بود که در تحقیقات مشاور ویژه سابق رابرت مولر در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 محکوم شد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهانی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.