اپل می تواند با عرضه یک محصول جدید در حدود کریسمس ما را غافلگیر کند

توسط: Tech Desk | دهلی نو |

به روز شده: 15 نوامبر ، 2020 10:31:43 صبح





AirPods Studio ، هدفون بالای گوش هوا ، قیمت استودیوی airpods سیب در هند ، مشخصات استودیوی airpods ، ویژگی های استودیوی airpodsگفته می شود که اپل AirPods Studio را در دو سبک راه اندازی خواهد کرد. (اعتبار تصویر: Jon Prosser / Twitter)

به نظر می رسد اپل ماه آینده “غافلگیری کریسمس” را برای همه مصرف کنندگان ارائه کرده است. L0vetodream در یک توییت رمزآمیز می گوید که “تعجب” اپل “برای زمستان خوب است”. در حالی که هیچ تأییدی وجود ندارد که توییت L0vetodream نشان دهنده آغاز قریب الوقوع AirPods Studio باشد ، این محصولی است که با توجه به حدس و گمان های اخیر مدتی شایعه شده است. یک آشکار می تواند اتفاق بیفتد – با iOS 14.3 beta شامل یک آیکون است که هدفون AirPods Studio اپل را نشان می دهد.

AirPods Studio قرار است اولین جفت هدفون بی سیم فوق العاده بالای گوش و بزرگ اپل باشد. شایعه شده است که این قطعات شامل قطعات قابل تعویض هستند و گفته می شود لنت های هدفون مغناطیسی هستند که به راحتی قابل جدا شدن هستند. AirPods Studio قادر خواهد بود که گوش چپ یا راست را تشخیص دهد و صدا را به همین ترتیب هدایت کند. جالب اینجاست که AirPods Studio از ویژگی “Neck Detection” برخوردار است ، به این معنی که هدفون هنگام برداشتن آن را بطور خودکار تشخیص داده و می فهمد و آنها را در اطراف گردن می گذارد.

یک نشانه واضح وجود دارد که اپل به نزدیکترین هدفون برای فروش اولین هدفون خود در بازار نزدیک است. ماه گذشته بلومبرگ گزارش داد که محصولات صوتی از مارک های بزرگ مانند Bose ، Sonos و Logitech از فروشگاه های فیزیکی اپل بیرون کشیده شده است. به عنوان مثال ، Bose 700 یک هدفون بالای گوش است و آنها با AirPods Studio آینده اپل رقابت خواهند کرد.

https://platform.twitter.com/widgets.js

گفته می شود که اپل AirPods Studio را در دو سبک راه اندازی خواهد کرد: یک نسخه اسپورت که طبق گزارشات 350 دلار هزینه خواهد شد و یک نسخه لوکس سطح بالا که 599 دلار شما را عقب می اندازد. راه اندازی AirPods Studio می تواند بازار هدفون های برتر را متزلزل کند ، هر دو Sony و Bose بدترین تأثیر را می پذیرند.

اوایل این هفته ، اپل رویداد مجازی مشهور خود را در آنجا برگزار کرد و اولین ARM Mac ها را راه اندازی کرد. AirPods Studio اعلام نشده است. AirTags ، ردیاب کاشی مانند که مدتی است شایعه شده و قرار است به شما در یافتن وسایل گمشده مانند کوله پشتی و کیف پول کمک کند نیز وجود نداشت.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd