اپل برای نقش App Store سرمایه دار برجسته ای استخدام می کند

توسط: بلومبرگ |

دسامبر 1 ، 2020 6:58:30 بعد از ظهر





Apple، Apple App Store، Head App Store Apple، Josh Elman، TikTok، Discord، Medium، Robinhood Marketsتا سال گذشته ، المان معاون محصول Robinhood Markets Inc. ، برنامه محبوب معاملات سهام بود. (تصویر: بلومبرگ)

شرکت اپل. جوش المان ، یک سرمایه دار خطرناک سابق در Greylock Partners که سرمایه گذاری های اولیه در Discord و پیش از این TikTok را بر عهده داشت ، استخدام کرد تا در App Store کار کند.

روز دوشنبه در بیانیه ای گفت که نقش المان در کشف برنامه برای مشتریان متمرکز خواهد بود. او از سرمایه گذاری و تابلوهای شرکتی که در آن فعالیت می کند ، که شامل برنامه ارتباطات Discord و وبلاگ نویسی Medium است ، عقب نشینی خواهد کرد.

تا سال گذشته ، المان معاون محصول Robinhood Markets Inc. ، برنامه محبوب معاملات سهام بود. تجربه وی در شناسایی و سرمایه گذاری در برنامه هایی که بعداً مورد توجه قرار گرفتند ، می تواند به اپل کمک کند تا نرم افزار را در فروشگاه برنامه خود بهتر معرفی کند ، که تقریبا 54 میلیارد دلار درآمد برای این شرکت در سال 2020 درآمد دارد. حضور المان همچنین می تواند روابط با توسعه دهندگان را بهبود بخشد ، سال آخر یا همین حدود

در حال حاضر دو موفق ترین سرمایه گذاری المان به دو همزن بزرگ اپل تعلق دارد. SmartThings ، ساخت فناوری برای خانه های متصل ، توسط شرکت سامسونگ الکترونیک خریداری شد. HouseParty ، که بازی ها را برای تلفن های هوشمند توسعه می دهد ، هم اکنون متعلق به Epic Games Inc است ، سازنده Fortnite که از اپل بخاطر قوانین خود در مورد App Store شکایت کرده است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.