انفجار چال لالباگ: دیگری جان خود را از دست داد ، دو نفر

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

8 دسامبر 2020 2:25:18 صبح





چال لالباگ ، انفجار چال لالباگ ، انفجار لنگ Lag Lau Lau ، انفجار چال Lalbaug ، مرگ انفجار چال Lalbaug ، اخبار بمبئی ، اخبار اکسپرس هندپزشکان بیمارستان KEM گفتند که سه بیمار که دچار سوختگی جزئی شده اند قرار است ترخیص شوند اما پنج نفر دیگر در بخش مراقبت های ویژه باقی مانده و “بسیار بحرانی” هستند.

یک روز پس از انفجار سیلندر LPG در چال لالباگ منجر به مرگ یک زن و زخمی شدن 15 نفر شد ، فرد دیگر اوایل روز دوشنبه در بیمارستان KEM جان خود را از دست داد.

متوفی به عنوان کریم (50) شناخته شده است ، که با کترینگهای Rane کار می کرد. این انفجار در اوایل روز یکشنبه در اتاقی واقع شد که توسط سرویس دهندگان Rane در ساختمان Sarabhai در چال اشغال شده بود.
کم

دکتر رئیس بیمارستان Hemant Deshmukh گفت که کریم 50 درصد سوختگی داشته و از ناحیه سر نیز آسیب جدی دیده است. او یکی از نزدیکترین افراد به محل انفجار بود.

سوشیلا بانگرا (62) که تنها در اتاق طبقه دوم زندگی می کرد ، روز یکشنبه پس از تحمل بیش از 80 درصد سوختگی درگذشت.

صبح روز یکشنبه ، چهار اتاق و یک راهرو مشترک در طبقه دوم ساختمان سرابهای در اثر انفجار سیلندر LPG و آتش سوزی بعدی ناپایدار شدند.

این انفجار در اتاقی واقع شده بود که توسط سرویس دهندگان Rane ، جایی که صاحب آن Mangesh Rane در آن اقامت داشت ، واقع شده بود. ساکنان گفتند که تدارکات عروسی در خانه رن در یک ساختمان مجاور در حال انجام است و چندین سیلندر گاز پخت و پز در اتاق نگهداری می شود تا غذای مهمانان را تهیه کنند.

هنگام وقوع انفجار حوالی ساعت 7.30 صبح ، کریم ، منگش و بستگان وی یاش ران (19 ساله) در اتاق حضور داشتند. کیران خاتو ، یکی از ساکنان ساختمان ، گفت: “بو از اتاق بیرون می آمد … ما به منگش هشدار داده بودیم اما هیچ کس توجهی نکرد.”

در اثر این انفجار اعضای حداقل پنج خانواده آسیب دید. حداقل 9 نفر از مردم محلی با بیش از 70 درصد سوختگی همچنان حیاتی هستند. از این تعداد ، پنج نفر در بیمارستان KEM و چهار نفر در بیمارستان ماسینا بستری می شوند.

مسئولان بیمارستان ماسینا گفتند که مجبورند چهار مجروح را که همه اعضای خانواده Suryakant Ambike هستند ، به مدت پنج تا هفت روز تحت نظر بگیرند تا قبل از اظهار نظر در مورد وضعیت آنها ، از نظر عفونت بررسی کنند.

سوریاکانت امبیکه ، پسرش بیپین ، دختر وایشالی و دختر 13 ساله اش تریشا ، در زمان انفجار در اتاقی نزدیک رن بودند. ویشالی و تریشا چند روزی به دیدار خانواده می رفتند.

پزشکان بیمارستان KEM گفتند که سه بیمار که دچار سوختگی جزئی شده اند قرار است ترخیص شوند اما پنج نفر دیگر در بخش مراقبت های ویژه باقی مانده و “بسیار بحرانی” هستند.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود