انتخابات نظرسنجی Bihar Vidhan Sabha / نتایج نظرسنجی Chunav 2020 ، آخرین اخبار

منطقه كوسی-سیمانچال نیز اتفاقاً منطقه اصلی نفوذ نماینده سابق پارس پاپو یداو است ، كه حزب جان آدیکار تصمیم دارد حضور خود را احساس كند و به RJD اثبات كند زیرا هر دو حمایت خود را از پرجمعیت ترین جامعه ایالت جلب می كنند. – Yadavs.

همانند دو مرحله قبلی ، LJP Chirag Paswan نیز این بار در تعدادی از صندلی ها درگیر است و تهدید به بازی در غنیمت NDA ، به ویژه JD (U) با درخواست های مکرر خود می کند که “هر رای به نفع حزب نخست وزیران برای آینده بیهار ضرر خواهد بود “.

به پایان رساندن مبارزات انتخاباتی خود برای نظرسنجی های مجمع بهار ، که در آن او تحت الشعاع متحدان BJP و رقیب RJD قرار گرفت ، نیتیش کومار ، وزیر ارشد ، روز پنجشنبه با جلب رای گفت این انتخابات “آخرین” وی است.

سه بار JD (U) CM ، كه از سال 2005 چهره Bihar است ، در سخنراني در يك تظاهرات در Dhamdaha در منطقه Purnea ، گفت: “امروز روز آخر است (مبارزات انتخاباتی برای مرحله نهایی انتخابات مجلس). نظرسنجی پس فردا انجام می شود. این آخرین انتخابات من است. “

مخالفان اظهارات نیتیش در مورد آخرین انتخاب خود را اعلام كردند و اظهار داشتند كه اینها نشان می دهد كه “سرانجام پیام را روی زمین شنیده است”. تجاوی یداو ، کاندیدای اصلی وزیر برای مخالفت ، گفت: “نیتیشجی آماده پذیرش آرزوها و امیدهای مردم بیهاری و یا واقعیت های زمینی نبود. ما از ابتدا می گفتیم که او اکنون خسته است و امروز ، سرانجام قبل از مرحله نهایی ، شکست را پذیرفته و کناره گیری خود را از سیاست اعلام کرده است ، و این درست بودن ما را ثابت می کند. “

نخست وزیر نارندرا مودی روز پنجشنبه با قرض دادن وزن خود به نیتیش ، نامه ای به مردم بیهار صادر کرد و گفت که برای اطمینان از پیشرفت در این کشور به CM JD (U) احتیاج دارد و گفت خوشحالم که “تمرکز در نظرسنجی های بیهار در حال توسعه بوده است “.

چراگ پاسوان ، رئیس LJP ، اظهارات نیتیش بیشتر تأکید کرد که مردم نباید به او رأی دهند. این بار او هیچ گزارشی از پنج سال گذشته خود ارائه نداد و اکنون گفته است که دفعه دیگر برای دادن حساب باز نخواهد گشت.