انتخابات ایالات متحده 2020: ترامپ در پنسیلوانیا ، میشیگان شکایت کرد. درخواست بازشماری ویسکانسین را دارد

توسط: AP | واشنگتن |

5 نوامبر 2020 ، 4:30:55 صبح





انتخابات ما 2020 ، دونالد ترامپ در مقابل جو بیدن ، ویسکانسین میشیگان ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده انتخابات ایالات متحدهرئیس جمهور دونالد ترامپ با بانوی اول ملانیا ترامپ و معاون رئیس جمهور مایک پنس در جریان یک رویداد شب انتخابات در اتاق شرقی کاخ سفید (داگ میلز / نیویورک تایمز)

ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد که روز چهارشنبه در پنسیلوانیا و میشیگان پرونده های قضایی را تشکیل داد و زمینه را برای اعتراض به نتیجه در ایالت های جنگ غیرقابل تصمیم فراهم کرد که می تواند تعیین کند آیا رئیس جمهور دونالد ترامپ چهار سال دیگر در کاخ سفید است.

کمپین گفت که کت و شلوارهای هر دو ایالت خواستار دسترسی بهتر ناظران کمپین به مکانهایی هستند که در آن آراots پردازش و شمارش می شود. جاستین کلارک ، معاون مدیر ستاد انتخابات گفت ، این کمپین همچنین به دنبال مداخله در پرونده پنسیلوانیا در دیوان عالی کشور است که به بررسی آرا ball گرفته شده تا سه روز پس از انتخابات می پردازد.

این کمپین گفت که خواستار توقف موقت شمارش آرا در هر دو ایالت است تا زمانی که به “دسترسی معنی دار” در مکان های مختلف داده شود و اجازه بازبینی برگه های رای گیری که قبلاً باز و پردازش شده اند ، شود. ترامپ کمی پشت نامزد دموکرات جو بایدن در میشیگان دویده است. رئیس جمهور در پنسیلوانیا پیشتاز است اما با شمارش آراots از طریق پست دیگر ، حاشیه وی در حال کاهش است.

از پنسیلوانیا هیچ گزارشی مبنی بر تقلب یا هر نوع نگرانی در زمینه رای گیری گزارش نشده است. این ایالت دارای 3.1 میلیون برگ رای گیری بود که شمارش آنها زمان می برد و یک سفارش به آنها اجازه می دهد تا در صورتی که تا 3 نوامبر علامت گذاری شوند ، تا روز جمعه شمارش شوند.

کمپین همچنین گفت که خواستار بازشماری مجدد در ویسکانسین ، ایالتی است که آسوشیتدپرس بعد از ظهر چهارشنبه خواستار بایدن شد. مدیر کمپین بیل استپین “موارد بی نظمی در چندین شهرستان ویسکانسین” را ذکر کرد.

این اقدامات در حالی صورت گرفت که مقامات انتخاباتی در چندین ایالت بلاتکلیف که برای نتیجه نظرسنجی های ریاست جمهوری بسیار مهم است ، آرا را شمردند.

در همین حال مبارزات انتخاباتی معاون رئیس جمهور پیشین از شمارش آرا vote در حال انجام استقبال کرد و یک وکیل تبلیغات بایدن گفت که آنها برای هرگونه مبارزه قانونی آماده هستند. و دموکرات های میشیگان گفتند که این دادخواست بسیار طولانی است.

لونی اسکات ، مدیر اجرایی Progress Michigan ، یک گروه مدافع لیبرال ، گفت که ترامپ فقط دادخواست را متوقف کرد تا آسوشیتدپرس و سایر رسانه ها خواستار رقابت برای بایدن نشوند. وی گفت: “این یک مرغ سلام است.”

این کمپین بلافاصله نسخه ای از دادخواست را به اطلاع عموم نرساند و مشخص نبود که در چه مناطقی استدلال می کنند از دسترسی محروم هستند.

آسوشیتدپرس مشاهده کرد که ناظران نظرسنجی از هر دو طرف روز چهارشنبه در یک مکان مهم رای گیری مورد نظر فراوان بودند – مرکز TCF دیترویت. آنها در یک میز نزدیک ورودی سالن E مرکز همایش ها ورود کردند و در میان میزهایی که پردازش آرا در آنجا انجام می شد قدم زدند. در برخی موارد ، آنها دسته جمعی می رسیدند و قبل از اینکه به زمین بخورند ، برای یک بحث گروهی جمع می شدند. افسران پلیس یونیفرم دیترویت برای اطمینان از رفتار همه در محل حضور داشتند.

مارک بروور ، رئیس سابق حزب دموکرات ایالت که گفت که وی به عنوان یک وکیل داوطلب شمارش آرا Det دیترویت را مشاهده می کند ، گفت که او تمام روز در صحنه TCF بوده است و با دیگران که چند روز گذشته آنجا بوده اند صحبت کرده است. وی گفت که جمهوریخواهان از دسترسی محروم شده اند.

“این بهترین عملیات شمارش آرا غایب است که دیترویت تاکنون انجام داده است. آنها علی رغم تاکتیکهای انسداد جمهوریخواهان ، بسیار کارآمد آرا را می شمارند. “

جمهوری خواهان در حال طرح چالش های حقوقی دیگر شامل آرا abs غایب در پنسیلوانیا و نوادا هستند ، و با تصمیمات محلی که می توانند در انتخابات نزدیک اهمیت ملی پیدا کنند ، رقابت می کنند.

اوایل روز چهارشنبه ، ترامپ گفت که او انتخابات ریاست جمهوری را به دیوان عالی کشور منتقل می کند ، اما مشخص نیست منظور وی در کشوری است که جدول آرا به طور معمول بیش از روز انتخابات ادامه می یابد و ایالات عمدتا قوانینی را برای پایان شمارش آرا تعیین می کنند.

ترامپ در کاخ سفید به هواداران خود گفت: “ما به دادگاه عالی ایالات متحده خواهیم رفت – ما می خواهیم همه رای گیری متوقف شود.”
اما رای گیری تمام شده است. این فقط شمارش است که در سراسر کشور در حال انجام است. هیچ ایالتی آرای غیابی را که پس از روز انتخابات به پست پستی ارسال می شود ، شمرد.

ستاد انتخاباتی بایدن اظهارات ترامپ را “خشمگین ، بی سابقه و نادرست” خواند. مدیر کمپین بایدن ، جن اومالی دیلون در سخنرانی گفت: “اگر رئیس جمهور تهدید خود را برای مراجعه به دادگاه برای تلاش برای جلوگیری از جدول بندی صحیح آرا good خوب انجام دهد ، ما تیم های حقوقی آماده ای داریم که آماده استقرار برای مقاومت در برابر این تلاش ها هستند.” بیانیه. “و آنها پیروز خواهند شد.”
ریچارد هاسن ، کارشناس قانون انتخابات ، روز یکشنبه در اسلایت نوشت که “هرگز هیچ دلیلی وجود ندارد که ادعا کند در صورت عدم موفقیت شمارش آرا در شب انتخابات ، رأی به موقع قابل شمارش نیست”.

ادوارد فولی ، استاد حقوق انتخابات دانشگاه ایالتی اوهایو روز چهارشنبه در توییتر خود نوشت: “آرا valid معتبر شمارش خواهند شد. SCOTUS فقط در صورت وجود آرا of معتبر قابل اعتمادی که تفاوتی ایجاد کند ، درگیر خواهد شد ، که ممکن است چنین نباشد. حاکمیت قانون برنده رسمی آرا popular عمومی در هر ایالت را تعیین خواهد کرد. بگذارید قانون قانون کار کند. “

در هر صورت ، هیچ راهی برای مراجعه مستقیم به دادگاه عالی با ادعای کلاهبرداری وجود ندارد. ترامپ و مبارزات انتخاباتی وی می توانند از نظر نحوه شمارش آرا در ایالت های مختلف مشکل داشته باشند ، اما آنها مجبورند مبارزه قانونی خود را در یک ایالت یا دادگاه فدرال پایین تر آغاز کنند.

یک دادخواست تجدید نظرخواهی جمهوری خواهان در دیوان عالی وجود دارد که آیا پنسیلوانیا می تواند آرا that را که از روز چهارشنبه تا جمعه از طریق پست می رسد ، بشمارد ، این دستور تمدید شده توسط دادگاه عالی ایالت در مورد اعتراض جمهوری خواهان است. این پرونده شامل رأی هایی که قبلاً ریخته شده و در اختیار مقامات انتخاباتی است ، حتی اگر هنوز شمارش نشده باشد.

دادگاه عالی قبل از انتخابات از رد این رأی گیری ها خودداری کرد ، اما قضات محافظه کار نشان دادند که پس از انتخابات می توانند مجدداً موضوع را بررسی کنند. دادگاه عالی همچنین مانع از تمدید دریافت و شمارش آراots غایب در کارولینای شمالی فراتر از سه روز تعیین شده توسط قانون ایالت شد.

اگر هر یک از ایالت ها برنده انتخابات را تعیین کند و اختلاف بین ترامپ و بایدن به قدری کم باشد که چند هزار رأی یا حتی چند صد رأی می تواند تفاوت ایجاد کند ، حتی تعداد کمی از آراed قابل رقابت نیز می تواند مهم باشد.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار جهان ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.