امتداد ناگپور-شیردی در راهرو سامرودی برای باز شدن تا ماه مه: اودداو

توسط: سرویس خبر اکسپرس | بمبئی |

5 دسامبر 2020 ساعت 11:39:15 بعد از ظهر





uddhav thackeray ، کشش Nagpur-Shirdi ، بزرگراه ارتباطی Super Nagpur-Mumbai ، افتتاح بزرگراه Nagpur-Mumbai Super Communication ، اخبار سریع هندUddhav Thackeray

رئیس وزیر ، اودداو تاكرای گفت كه رانندگان می توانند تا ماه مه سال آینده از ناگپور به شیردی در بزرگراه ناگپور- بمبئی فوق العاده ارتباط برقرار شوند كه به آن دالان سامروددی نیز گفته می شود. وی گفت که قسمت باقیمانده راهرو تا بمبئی تا مه 2022 تکمیل می شود.

Thackeray در حال بازدید از مناطق Amravati و Auragabad برای بررسی پیشرفت کارهای در حال انجام در بزرگراه روز شنبه بود. این اولین بازبینی وی در محل از پروژه بود که پروژه ویترین دولت قبل بود.

کار راهرو سامرودی برای مدتی در حین قفل کردن ادامه داشت. بنابراین ، هیچ تأخیری رخ نداد. کار از ناگپور تا شیردی تا ماه مه به اتمام می رسد و برای سفر باز خواهد بود. “گفت تاكرای در حالی كه با رسانه ها در امرواوتی صحبت می كرد.

مقامات گفتند كه كشور ناگپور – شیردی در حدود 520 كیلومتر از كل 701 كیلومتر راهرویی است كه انتظار می رود زمان سفر از ناگپور به بمبئی را از 16 به 8 ساعت كاهش دهد. آنها افزودند که برآورد اصلاح شده برای پروژه 55335 کرور روپیه بود.

یک مقام رسمی گفت که حدود شش تونل در قسمت باقیمانده راهرو از شیردی به بیواندی در تانه وجود دارد. این مقام مسئول افزود ، بنابراین این کشش احتمالاً زمان بر است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود