اظهارات علیه CM ، آدیتیا: HC بمبئی می خواهد موضع گیری شده توسط سایر دموکراسی ها را در پست های رسانه های اجتماعی بداند

نوشته شده توسط Omkar Gokhale | بمبئی |

8 دسامبر 2020 ، 11:06:00 بعد از ظهر





بمبئی HC 1200دادگاه عالی بمبئی (عکس از پرونده)

دادگاه عالی بمبئی روز سه شنبه تلاش کرد بداند که کشورهای دموکراتیک در سراسر جهان در مورد پست های توهین آمیز یا بیانیه های یافت شده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای اهداف دانشگاهی چه موضع گرفته اند.

یکی از اعضای دادگستری دادگستری SS Shinde و Justice MS Karnik در هنگام شنیدن ادعای اقامه شده توسط ساونا هولی (38) ، ساکن ناوی بمبئی ، که به اتهام اظهارات توهین آمیز در رسانه های اجتماعی علیه وزیر ارشد اوداو Thackeray و پسرش Aaditya Thackeray از دفتر رزرو شده است ، درخواست کرد. در ماه جولای.

هولی خواستار محافظت موقت از دستگیری و لغو کلیه FIR ها و اتهامات علیه وی شده است.

پلیس بمبئی و پالغار پس از شکایت چندین نفر از جمله روحان چوان عضو عضو یووا سنا علیه وی ، سه FIR علیه Holey تشکیل داده اند. وی در بخشهای 505 (اظهارات منجر به شیطنت عمومی) و 153A (ارتقا en خصومت بین گروههای مختلف) قانون مجازات هند و مقررات قانون فناوری اطلاعات ثبت شد.

دادرس شینده با تأخیر در جلسه دادرسی به دلیل کمبود وقت تا 14 دسامبر ، گفت: “در کل جهان ، چند کشور دموکراتیک مانند هند وجود دارد؟ و موضع آن کشورها در قبال چنین توییت ها ، پیام های WhatsApp یا هرگونه انتقاد چیست و تا چه حد … جزئیات را برای اهداف دانشگاهی ارائه می دهد.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار بمبئی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.