اسقف آنتونی پولا به عنوان اسقف اعظم حیدرآباد منصوب شد

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد |

به روز شده: 19 نوامبر 2020 ، 7:18:28 بعد از ظهر





اسقف آنتونی پولا پنجمین اسقف اعظم حیدرآباد خواهد بود.

جامعه مسیحیان در شهرهای دوقلوی حیدرآباد و سکندرآباد پاپ فرانسیس را به عنوان انتصاب اکبر کشیش جشن گرفتند. پولا آنتونی ، DD ، در حال حاضر اسقف Kurnool ، به عنوان اسقف اعظم حیدرآباد. این ماده روز پنجشنبه در رم علنی شد. وی پنجمین اسقف اعظم حیدرآباد خواهد بود.

اسقف آنتونی پولا ، 59 ساله ، اهل Chindhukur در منطقه Kurnool در آندرا پرادش است. وی به حوزه علمیه کوچک در کورنول پیوست و سپس در مدرسه علمیه بزرگ سنت پیتر ، بنگالورو تحصیل کرد. وی در فوریه سال 1992 به عنوان کشیش منصوب شد.

انتصاب اسقف پولا پس از آن صورت می گیرد که پدر مقدس استعفای اسقف اعظم Thumma Bala از حیدرآباد را پذیرفت ، که در آوریل سال گذشته به سن بازنشستگی قانونی اسقفان رسید.

برخی از پست های مهم وی شامل خدمت به عنوان مدیر در پانسیون سنت توماس و به عنوان كشیش كلیسای كلیسای بانوی ما از فاطیما ، بدول در منطقه كاداپا از 1995 تا 2000 است. در 2001-2002 وی كشیش مقیم كلیسای كاتولیك سنت جوزف ، سنت جوزف ، اسقف اعظم کالامازو ، در ایالات متحده. وی در 2003-2003 جانشین کشیش در کلیسای کاتولیک سنت ژنیو ، اسقف اعظم شیکاگو بود. به کورنول بازگشت ، او به عنوان رئیس انجمن خدمات اجتماعی آندرا پرادش از 2008 تا 2020 و به عنوان دبیر کل و خزانه دار کنفرانس اسقف های کاتولیک تلوگو از 2014-2020 کار کرده است.

جامعه مسیحیان در حیدرآباد از انتصاب اسقف اعظم حیدرآباد به رهبری مراسم جشن های مسیحی عصر پنجشنبه استقبال کردند.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار حیدرآباد ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© هند اکسپرس (P) با مسئولیت محدود