استرالیا مسابقات هند را به فروش می رساند ، اخبار مثبت در مورد آزمون آدلاید

توسط: رویترز |

20 نوامبر 2020 ، 4:19:28 بعد از ظهر





آدلاید بیضیآزمون آدلاید اولین تست توپ صورتی است که دو طرف مقابل یکدیگر بازی می کنند. (فایل)

کریکت استرالیا گفت ، بلیط های شش مسابقه کوتاه میان استرالیا و هند در ماه های نوامبر و دسامبر در روز جمعه خسته شده است ، در حالی که خبرهای خوبی نیز در مورد بازی افتتاحیه در سری تست وجود دارد.

ترس از اینکه چهار آزمایش اول باید از آدلاید اوال منتقل شود ، هنگامی که استرالیای جنوبی روز چهارشنبه پس از یک خوشه از موارد COVID-19 در این ایالت قفل محکوم شد ، افزایش یافت.

مقامات ایالتی روز جمعه گفتند که تصمیم به قفل شدن را براساس اطلاعات گمراه کننده قرار داده اند و اعلام کردند که اقدامات در نیمه شب شنبه کاهش می یابد.

کریکت استرالیا روز سه شنبه گفت که متعهد به برگزاری اولین آزمون در آدلاید اوال از دسامبر است. 17 اما اقدامات احتیاطی را برای انتقال برخی از بازیکنان بین المللی به خارج از استرالیای جنوبی قبل از قفل کردن انجام داد.

استرالیا پیش از سری مسابقات در سه مسابقه Twenty20 و سه بین المللی یک روزه در سیدنی و کانبرا میزبان گردشگران خواهد بود و کمتر از 2،000 بلیط برای یکی از آن مسابقات پس از دو روز فروش در دسترس است.

ظرفیت های Cricket Ground سیدنی و Manuka Oval به دلیل قوانین مربوط به فاصله اجتماعی 50٪ کاهش یافته است ، اگرچه با نزدیک شدن دو هفته از آخرین مورد گزارش شده COVID-19 در جامعه نیو ساوت ولز ، آنها هنوز سست می شوند.

جامعه وسیع مردم استرالیا با میراث آسیای جنوبی همیشه به معنای جمعیت سپر هر زمان تور هند است و فروش سریع آن مزیتی برای امور مالی کریکت استرالیا است که به دلیل بحران جهانی بهداشت به سختی به وجود آمده است.

آنتونی اورارارد از کریکت استرالیا در بیانیه ای گفت: “رقابت بین تیم های کریکت مردان و استرالیا یکی از بزرگترین ها در ورزش بین المللی است و این مجموعه به عنوان یک حماسه شکل می گیرد.”

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.