استراحتگاه لوکس در مالدیو ، از ابتدای سال 2021 ، اقامت نامحدود را برای یک سال ارائه می دهد

توسط: میز زندگی | دهلی نو |

15 نوامبر 2020 ، ساعت 9:00:51 بعد از ظهر





مالدیو ، سفر به مالدیو ، گردشگری مالدیو ، استراحتگاه های لوکس در مالدیو ، سفر ، اکسپرس هند ، اخبار اکسپرس هنداین افزودنی ها شامل درمان های آبگرم آیورودا ، برخی از دروس آشپزی مالدیو ، فعالیت های آبی مانند غواصی ، غواصی و غیره است (تصویر نمایندگی / منبع: Pixabay)

اگر بخواهید این امتیاز را بدست آورید که یک سال کامل را در یک استراحتگاه مجلل در مالدیو سپری کنید ، چه کاری انجام می دهید؟ خودت را زیاده خواهی کرد ، درست است؟ خوب ، حالا شما می توانید. با توجه به الف CNN گزارش ، آنانتارا ولی فقط در بزرگسالان در مالدیو به مسافران این فرصت را می دهد تا از استراحتگاه به عنوان بالشتک سقوط شخصی در تعطیلات استفاده کنند. طبیعتاً ، مانند همه چیز ، این نیز به قیمت بالایی ارائه می شود. برای شما بالغ بر 30 هزار دلار (22،36،137 روپیه) هزینه خواهد شد!

در این گزارش اشاره شده است كه این بسته استفاده از “ییلاقی دو نفره با آب بیش از حد در ملك جزیره خصوصی برای استفاده نامحدود در سال 2021” ، همراه با ترانسفر فرودگاه و صبحانه را پوشش می دهد.

در حقیقت ، تخفیفاتی نیز برای افزودنیها در نظر گرفته خواهد شد که شامل درمان های آبگرم آیورودا ، برخی از دروس آشپزی مالدیو ، فعالیت های آبی مانند غواصی ، غواصی در آب ، موج سواری و موارد دیگر است.

در حالی که قیمت مسلماً بالا است ، CNN گزارش می دهد که در تلاش برای مقابله با شیوع ویروس ، توچال با رعایت دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) ابتکاری را برای ایمن نگه داشتن مهمانان خود در هنگام بازدید صادر کرده است.

همچنین بخوانید | سرگردانی ، پایداری ، کار: نظرسنجی روند سفر برای سال آینده را پیش بینی می کند

همانطور که در از مالدیو دیدن کنید وب سایت ، شرایط و مقررات به شرح زیر است:

* نرخ ذکر شده برای دو مهمان است و باید قبل از اقامت اول به طور کامل پیش پرداخت شود.
* نام هر دو مهمان باید در زمان پرداخت ارائه شود و قابل تغییر نیست. فقط این دو میهمان نام برده مجاز به اقامت در خانه ییلاقی هستند.
* تاریخ خاموشی ندارد.
* پیشنهاد محدود در دسترس بودن.
* جزئیات پرواز باید 48 ساعت قبل از ورود برای ترتیب حمل و نقل قایق ارائه شود.
* بسته برای اقامت از 1 ژانویه 2021 تا 23 دسامبر 2021 معتبر است و قابل تمدید نیست.
* بسته را نمی توان همراه با هر پیشنهاد دیگر ، پس انداز ، بسته یا کوپن استفاده کرد و غیر قابل استرداد ، قابل تعویض ، انتقال یا قابل پرداخت است.
* رزرو فقط با تماس با [email protected] انجام می شود.

برای اخبار بیشتر درباره سبک زندگی ، ما را دنبال کنید: توییتر: سبک زندگی | فیس بوک: سبک زندگی IE | اینستاگرام: یعنی_ سبک زندگی

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سبک زندگی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd