اتلتیکو در موقعیت قطبی پس از غلبه بر بارسا ، رئال مادرید لغزش کرد

توسط: AP | بارسلونا |

به روز شده: 22 نوامبر 2020 ، ساعت 9:00:33 صبح





لیونل مسی از بارسلونا در جریان بازی فوتبال لالیگا بین اتلتیکو مادرید و اف سی بارسلونا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید تعطیل است. (AP)

اتلتیکو مادرید روز شنبه پس از غلبه بر بارسلونا و تماشای عقب افتادن رئال مادرید ، وضعیت خود را به عنوان نایب قهرمان اولیه در رقابت های قهرمانی لیگ اسپانیا تقویت کرد.

با مربیگری دیگو سیمئونه ، اتلتیکو می دانست شکست دادن بارسلونا در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری چگونه است ، اما در 20 تلاش متوالی پیروزی مقابل تیم لیونل مسی در لیگ داخلی محروم شد.

اولین پیروزی برابر بارسلونا در این رقابت ها از سال 2010 باعث شد تا رئال سوسیداد ، رهبر لیگ ، امتیازات خود را قبل از دیدار تیم باسک بادیز در روز یکشنبه ، برابر کند.

بارسلونا رونالد کومان با 9 امتیاز عقب ماندگی در مکان 10 ایستاد. پس از بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه آگوست ، هر دو اتلتیکو و بارسلونا به دلیل اواخر شروع فصل بازی های خود را در دست دارند.

“درست است که ما سالها آنها را نبردیم ، گرچه نزدیک بودیم. سیمئونه گفت ، این بازدهی است که برای دستیابی به این پیروزی تلاش می کند. “

وی گفت: “ما همیشه هم در اوقات خوب و هم در شرایط بد همان فلسفه را حفظ می كنیم: تمركز ما روی مسابقه بعدی است.”

این برد طولانی مدت در انتظار یک مادرید بود که در اثر صدمات و عفونت های ویروسی کرونا ضعیف شد و برای دومین دوره متوالی امتیازات 1-0 را در ویارئال به دست آورد.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZjUPR6tleJk

پیکه آسیب دیده است

جرارد پیکه ، رهبر دفاع ، علاوه بر مشکلات مصدومیت بارسلونا ، در اوایل نیمه دوم دچار آن چیزی شد که باشگاهش آن را پیچ خوردگی زانوی راست نامید ، وقتی آنجل کورئا روی پای او افتاد و آن را به سمت داخل سگک بست.

پیکه بلافاصله درخواست کمک کرد. او با زرق و برق با قدرت خودش راه افتاد ، اما به نظر می رسید که گریه می کند.

بارسلونا همچنین در دقایق پایانی سرخی روبرتو را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه راست ران از دست داد.

بارسلونا هفته گذشته نیاز به آنسو فاتی نداشت زیرا هفته گذشته به زانوی چپ خود نیاز به عمل داشت.

کلاس CARRASCO

ثابت شد که دو ضربه عالی توسط یانیک کاراسکو کلید شکست اتلتیکو در شکستن دهه ناامیدی خود برابر بارسا است.

پس از اینكه از نزدیكی Saúl ííguez و Marcos Llorente عبور كرد ، بازی در Wanda Metropolitano به نفع میزبان بود كه Correa روی یك پاس بد از Pique ضربه زد و توپ را به جلو هدایت كرد تا Carrasco جناح چپ را بشكند. مارک آندره تر اشتگن به بیرون رفت تا ضد حمله را مختل کند ، اما کاراسکو با یک لمس ماهرانه توپ را از بین پاهای دروازه بان فشار داد. لمس بعدی او توپ را از کنار دروازه به بیرون دروازه فرستاد.

کومان گفت: “این نگران کننده است که ما چگونه گل را دریافت کردیم.” “یک تیم بزرگ نمی تواند گل آن را در دقیقه 47 و با توپ دریافت کند.”

لیونل مسی سعی کرد تیم خود را با پاسکاری برای کلمنت لنگلت و آنتوان گریزمان جمع کند که ضربه سر آنها توسط جان اوبلاک به راحتی مهار شد.

در غیر این صورت ، آتلتیکو بازی مورد علاقه خود را انجام داد: قرار دادن یک خفه در حمله حریف و اجازه دادن به ساعت برای انجام بقیه کارها.

کومان گفت: “لیگ هنوز طولانی است و بازی های زیادی باقی مانده است ، اما این شکست ما را مجبور می کند که یک پیروزی طولانی را با هم ترکیب کنیم.”

مجازات کورتوئیس

بدون هدایت سرخیو راموس و لمس امتیازات کریم بنزما ، مادرید زین الدین زیدان مجبور بود یک امتیاز را در ال استادیو د لا سرامیکا حفظ کند.

مادرید شروع امیدوارکننده ای را آغاز کرد ، زمانی که ماریانو دیاز ، مهاجم کم استفاده از بازی ، ضربه خوبی به ضربه پاس داد از دنی کارواخال سه دقیقه بعد از شروع بازی.

مادرید بقیه نیمه اول را کنترل کرد ، اما ویارئال از اونای امری پس از شروع مجدد بهتر شد.

گل تساوی وقتی کورتوآ ساموئل چوکوئزه را از روی پا در محوطه جریمه کرد که سعی در اختلاف در یک توپ داشت. جرارد مورنو برای تبدیل پنالتی حریف در دقیقه 76 پا به میدان گذاشت.

امری گفت: “تساوی با مدافع عنوان قهرمانی می تواند شما را راضی کند ، اما نحوه بازی ما این احساس را به من دست داد که بازی برای بردن ماست.”

ویارئال در یک نقطه اختلاف سرعت در مکان سوم قرار دارد.

https://www.youtube.com/watch؟v=TN0lUqgF_OM

مادرید به دلیل مصدومیت راموس ، بنزما و فدریکو والورده را از دست داده بود. Casemiro ، Éder Militão و Luka Jovic پس از آزمایش مثبت برای ویروس کرونا در دسترس نبودند. اما هنوز 11 بازی ابتدایی داشت از جمله ادن هازارد ، لوکا مودریچ و تونی کروس ، و زیدان از فرانسیسکو “ایسکو” آلارکون و مارکو آسنسیو به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرد.

مادرید که قبل از تعطیلات هفته گذشته بین المللی در دور قبلی 4-1 در والنسیا شکست خورد ، با یک بازی در رده چهارم باقی ماند.

شش هدف در سویل

دو گل دیرهنگام باعث پیروزی 4-2 سویا مقابل سلتاویگو شد تا اولین مربیگری ادواردو کودت را خنثی کند.

فوتبال جذاب نیمه اول 2-2 به پایان رسید. ژول كوند و یوسف ان-نسیری برای سویا گلزنی كردند و یاگو آسپاس از سلتا و مانوئل “نولیتو” آگودو از دروازه بان شلخته توماس واكلیك استفاده كردند و دو توپ سست را به پایان رساندند.

پیش از فشار سویا برای برنده شدن ، وكلیك سانتی مینا را از فاصله نزدیك انكار كرد.

شوت از راه دور سرخیو اسکودرو با یک انحراف از مدافع فاصله گرفت و روبن بلانکو دروازه بان سلتا را در دقیقه 85 دور کرد. منیر الحدادی پس از اعتصابش به مدافع نیز ضربه زد تا بلانکو را گول بزند.

همچنین الچه در لوانته به تساوی یک بر یک رسید.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.