اتحادیه های کارگری اعتصاب عمومی سراسری را در تاریخ 26 نوامبر فراخوانند. حمایت از تحریک کشاورزان در هفته آینده

توسط: PTI | دهلی نو |

17 نوامبر 2020 ، 4:44:36 بعد از ظهر





اتحادیه های کارگری ، اعتصاب اتحادیه های کارگری ، اتحادیه های کارگری مرکزیدر بیانیه مجمع مشترک آمده است که اتحادیه ها از پاسخ فوق العاده کارگران و مردم در سراسر کشور نسبت به کارزار در حال اعتصاب عمومی سراسری در 26 نوامبر 2020 ابراز خرسندی کردند. (PTI / نمایندگی)

ده اتحادیه کارگری مرکزی روز سه شنبه گفتند که در اعتصاب عمومی برنامه ریزی شده در سرتاسر کشور در تاریخ 26 نوامبر پیش می روند و همچنین حمایت خود را از تحریک دو روزه کشاورزان در هفته آینده اعلام کردند.

جلسه پلتفرم مشترک اتحادیه های کارگری مرکزی (CTU) و اتحادیه ها و اتحادیه های مستقل بخشی عملاً در 16 نوامبر سال 2020 برگزار شد.

در بیانیه مجمع مشترک آمده است که اتحادیه ها از واکنش فوق العاده کارگران و مردم در سراسر کشور نسبت به ادامه کار اعتصاب عمومی سراسری در 26 نوامبر 2020 ابراز خرسندی کردند.

این مجمع متشکل از کنگره اتحادیه کارگران ملی هند (INTUC) ، کنگره اتحادیه های صنفی هند (AITUC) ، هند مازدور سبها (HMS) ، مرکز اتحادیه های کارگری هند (CITU) ، مرکز اتحادیه های کارگری هندوستان (AIUTUC) ، اتحادیه کارگری است مرکز هماهنگی (TUCC) ، انجمن زنان خود اشتغالی (SEWA) ، شورای مرکزی اتحادیه های کارگری تمام هند (AICCTU) ، فدراسیون پیشرو کار (LPF) و کنگره اتحادیه های کارگری (UTUC).

در بیانیه آمده است که کارزار مقدماتی اعتصاب عمومی علیه “سیاست های ضد مردمی ، ضد کارگری ، ضد ملی و مخرب دولت BJP به رهبری مودی با شور و شوق زیادی در سراسر کشور در حال انجام است”.

کنوانسیون های مشترک ، پوسترها ، جزوه ها به طور مشترک و همچنین به طور مستقل توسط اتحادیه های کارگری مرکزی و اتحادیه های صنفی وابسته به آنها در سطح ایالتی ، منطقه ای و محلی و همچنین در بخش های مختلف برگزار می شود.

اعلامیه های اعتصاب ارائه شده است ، اضافه شده است که علاوه بر کارگران ، مردم از همه اقشار و اقشار مختلف جامعه ، از جمله دانشجویان ، جوانان ، زنان ، دهقانان ، حمایت قلبی خود را از فراخوان اعتصاب عمومی در تاریخ 26 نوامبر.

در این نشست از حمایت قلبی که توسط پلتفرم متحد سازمانهای دهقانان ، کمیته هماهنگی All India Kisan Sangharsh (AIKSCC) ، نسبت به اعتصاب عمومی کارگران ارائه شده است ، استقبال شد.

این گزارش افزود: “این دلگرم کننده است که دهقانان ، که در حال حاضر درگیر مبارزه با قوانین مزخرف مزرعه مصوب دولت مودی هستند ، از کارگرانی که علیه اقدامات ضد کارگری این دولت می جنگند حمایت می کنند”.

سکوی مشترک و اتحادیه ها و اتحادیه های بخشی ، که از همان ابتدا فعالانه همبستگی و حمایت از مبارزات دهقانان و کارگران کشاورزی را اعلام کرده اند ، بار دیگر حمایت فعال خود را از اقدامات اعتراضی در سراسر کشور اعلام کرده و از 26 تا 27 نوامبر به دهلی راهپیمایی کردند. سال 2020 توسط AIKSCC اعلام شد.

منشور مطالبات اعتصاب عمومی CTU ها و فدراسیون ها و اتحادیه ها شامل تقاضای لغو قوانین مزرعه دراکونی است. این اتحادیه های کارگری در کنار خواسته های مستقیماً مربوط به کارگران ، اتحادیه های کارگری نیز بر سر این تقاضا کارزار کرده اند.

در همین حال ، فدراسیون مهندسین برق تمام هند (AIPEF) نیز اعلام کرده است که مهندسان نیرو در سراسر کشور در تاریخ 26 نوامبر به سیاست های خصوصی سازی دولت مرکزی اعتراض خواهند کرد.

AIPEF خواستار اسقاط لایحه برق (اصلاحیه) ، 2020 و سند مناقصه استاندارد (SBD) برای خصوصی سازی برق است.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd