آیا ترمیم دندان موجب ماندگاری دندان می شود؟

چنانچه دندان های اطراف دندان شکسته شده و از دست رفته، توانایی نگداشتن بریج را نداشته باشند در اینصورت می توان از ایمپلنت دندان برای درمان استفاده کرد. در صورت شل شدن ایمپلنت دندان، چکار باید کرد؟ اگر ایمپلنت دندان تان شل شده، ممکن است به خاطر osseointegration باشد که هرگز به صورت کامل ترمیم دندان روزه را باطل میکند صورت نمی گیرد. بریج دندان یک دندان نمادین یا مصنوعی است که به جای دندان از دست رفته قرار می گیرد و توسط دندان های اطراف نگهداشته می شود. اگر روکش نیاز به جابجایی نداشت، آزمایشگاه دندانپزشکی یک مدل جدید را با دقت ساخته و به اباتمنت وصل می کند تا ایمنی را به ایمپلنت برگرداند.

تا 24 ساعتاز جویدن غذاهای سفت بپرهیزید. چون خود ایمپلنت به تنهایی سفت و سخت نمی شود، و مشکلش هم به تنهایی اصلاح نخواهد شد. این ماده شکل حفره ایجاد شده را به خود میگیرد و به بیماران توصیه میشود برای مدت 24 ساعت با قسمتی که با مواد آمالگام پر شده، غذا میل نکنند تا کاملاً مواد ترمیمی دندان سفت و سخت شود.

اگر در چنین فکری هستید بهتر است تا آخر این مقاله را بخوانید و با دیگر راههای ترمیم دندان آشنا شوید که ارزانتر از ایمپلنت هستند. این روش برای ترمیم دندان شکسته و ترمیم دندان های جلو بسیار محبوب است، زیرا رنگ آن شباهت زیادی با مینای دندان طبیعی فرد دارد.

منبسط و یا منقبض شدن این ماده ممکن است باعث شکسته شدن دندان و یا گیر کردن مواد غذایی و باکتریها در آن و متعاقبا پوسیدگی دندان شود. بسیار مهم است که بعد از پر کردن و ترمیم دندان، کودک شما به خوبی بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کند و دندانهای خود راحداقل دوبار در روز مسواک بزند و از نخ دندان استفاده کند. البته این نوع از دندانهای مصنوعی در مقایسه با دندانهای مصنوعی معمولی اندکی قویتر هستند و حتی ممکن است برای سلامتی کلی دهان شما نیز بهتر باشند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ترمیم دندان کلاس 3 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.