آهنگ ناسازگار Kahaan Ho Tum: جدیدترین Prateek Kuhad یک تصنیف عاشقانه شیرین و فروتن است

نوشته شده توسط Arushi Jain | دهلی نو |

18 نوامبر 2020 ، 7:28:38 بعد از ظهر





kahaan ho tum ، متناسب نبودن ، آهنگ phadek kuhadستارگان بازیگر Prajakta Kohli و Rohit Saraf Mismatched در تاریخ 20 نوامبر در Netflix پخش می شوند.

اولین آهنگ از مجموعه بزرگسالان جوان بزرگسالان نتفلیکس با نام “Kahaan Ho Tum” منتشر نشده است. آن را پرتیک کوهاد نوشته ، آهنگسازی و خوانده است.

“Kahan Ho Tum” شما را به روزهای جوانی خود باز می گرداند ، وقتی که به عشق فکر می کنید و داشتن یک رابطه پروانه هایی در معده شما ایجاد می کند. این آهنگ بلافاصله با شما ارتباط برقرار می کند ، و ممکن است در نهایت صدای آن را بشنوید.

ویدئو این آهنگ حول Rishi (Rohit Saraf) و Dimple با بازی Prajakta Kohli که کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند ، می چرخد. در حالی که ریشی یک فرد سازمان یافته است که به موقع از خواب بیدار می شود ، صبحانه مناسبی می خورد و صندوق پستی مرتب دارد ، دیمپل در مورد افتادن لباس از کمد لباسش حداقل اذیت می شود و خوشحالترین فرد در کنار بازی های ویدیویی خود است.

آهنگ Prateek Kuhad kahaan Ho Tum را اینجا ببینید

https://www.youtube.com/watch؟v=ACRTKMgu6lc

پرتيك كوهاد در مورد “كاهان هو توم” صحبت كرد و گفت: “من به خاطر مي آورم كه آكارش با فيلمنامه Mismatched نزد من آمد. بعد از یک تماس تلفنی طولانی درباره شخصیت ها و قوس داستان ، بلافاصله خط “Kahaan Ho Tum” به ذهنم خطور کرد. من از آنجا آهنگ را ساختم. یک ایده بسیار ساده و واقعی برای آهنگی که شخصیت ریشی را به تصویر می کشد ، که در پیدا کردن و عاشق شدن یک دوست روح دیمپل واقعی (یا به قول خودش فکر می کند) مرده است. “

Rohit Saraf که یکی از طرفداران Prateek Kuhad بوده است ، از دانستن اینکه این خواننده و آهنگساز تقلب می کند هیجان زده شد. “Kahaan Ho Tum نوعی آهنگ است که هر بار که به آن گوش می دهم پروانه هایی را در شکم من ایجاد می کند. این آهنگ از دیدگاه ریشی نوشته شده است و در مورد جستجوی او برای عشق واقعی صحبت می کند. من از زمان شروع کار پرتیک طرفدار موسیقی او بوده ام ، بنابراین من واقعاً هیجان زده شدم که می دانم او آهنگ من را می خواند! عکسبرداری از این آهنگ زیبا بود زیرا من عمیقا هر خط را احساس می کردم. من همیشه می خواستم بخشی از کاری باشم که ساخته پرتیک کوهاد است و این آهنگ ترانه من برای زندگی خواهد بود. “

همچنین بخوانید | Prajakta Koli می گوید: Mismatched احساس می کرد که یک پروژه عالی برای بیرون رفتن از جهان YouTube است

Mismatched به کارگردانی Akarsh Khuraa ، ​​براساس فیلم When Dimple Met Rishi ساخته Sandhya Menon ساخته شده است ، برای اولین بار در 20 نوامبر از شبکه نت فلیکس پخش می شود.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd