آموزش رایگان سئو + دانلود دوره ویدئویی 7 قسمتی • مانگو سئو

یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا یا همان Content Management System – CMS در دنیا, میتوان به وردپرس (WordPress) اشاره نمود. برای مدیریت هر چه بهتر سئو نیاز به ابزارهایی دارید. آموزش سئو آسان است؛ ولی کسب مهارت در آن نیاز به تمرین و زمان دارد. اگر کسبوکار کوچکی هستید شاید ترجیح بدهید خودتان سئو سایت را به عهده بگیرید تا هم در هزینهها صرفهجویی کنید و هم مهارت جدید کسب کنید که در ایران و دنیا بسیار ارزشمند است. پس با اینکه مفاهیم سئو سخت و پیچیده نیستند؛ ولی لازم است سختکوش باشید تا مهارت لازم را کسب کنید. برای اینکه سئو سایتتان موفقیت آمیز باشد، باید در کنار تولید محتوای ارزشمند و منحصر به فرد، سرعت سایت خود را بهینه کنید تا کاربران بتوانند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. کسانی که در سئو مبتدی هستند، تصور می کنند که بهینه سازی سایت فقط برای موتورهای جستجو انجام می شود؛ اما این یک تصور کاملا غلط است.

آیا برای انجام سئو باید کدنویسی بلد باشم؟ خیلی ساده میخواهیم شما را با مزیت های سئو آشنا کنیم و بهتان نشان دهیم چطور روی یک سایت میتوان به بهترین شکل ممکن حیاتی ترین کارهای سئو را انجام داد! بخشی از سئو فنی سایت هستند. بعد از به پایان رسیدن اعتبار مالی شما در گوگل ادز هم تبلیغ شما از روی گوگل برداشته شده و به دست فراموشی سپرده خواهید شد. مثلا در نتیجه جستجو، چند پرسش و پاسخ آن را هم به مخاطب نمایش دهد. آن ها در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در حال گشت و گذار در فضای اینترنت هستند و HTML صفحات را در دیتابیس­ های غول پیکر خود ذخیره می­کنند، به این عمل ایندکس کردن می­ گویند. سئو شاید مهم ترین روش بازاریابی اینترنتی است، وب سایت ها می توانند با کمک آن در صفحه نتایج جستجو با یک تا چندین کلمه کلیدی (مربوط به کسب و کار خود) رتبه بالایی به دست آورند، از این طریق کاربران یا مشتریان بالقوه با وب سایت فراهم کننده این گونه کالا و خدمات آشنا می شوند.

زیرا بیدقتی در آن باعث پنالت شدن سایت شما میشود. این روش «همیشه سبز» است و با تغییر آلگوریتم گوگل همیشه کاربرد دارد؛ زیرا صفحهای که در اولین نتیجه گوگل قرار دارد، حتما از دید گوگل مورد تایید است! مسترکلاسها دورههای جدید مدیرسبز هستند که در آنها سعی میکنیم درک عمیقتری از موضوعات کسب کنید. یکی از سادهترین کارها آن است که ببینیم سایتهایی که رتبه خوبی دارند از کجاها بکلینک گرفتهاند و سعی کنیم ما هم بکلینک بگیریم. این هم گزینهای رایج است و برخی از کسبوکارها از آن استفاده میکنند. یادگیری ترفندهای سئو دقیقا مانند یادگیری تعمیرات اتومبیل است، بدون آنکه از عملکرد دقیق اتومبیل آگاهی داشته باشیم. ما در مدیرسبز برای یادگیری سئو از بهترین منابع دنیا استفاده میکنیم. خیر. سئو بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ است و به برنامهنویسی و ساختن سایت ارتباطی ندارد. ساختار داده ها روی سایت شما، نقش قابل توجهی را در عملکرد سئو شما ایفا می کنند. علاوه بر اینکه سئو باعث برند شدن و شناخته شدن کسب و کار شما می شود اما تبلیغات آنلاین چنین ویژگی را ندارد. اما بیشترین تاثیر برای سئو را همان سه تای اول دارند. اما اگر بک لینک های بی کیفیت یا اسپم تولید نکرده اید، نگران نباشید.

اگر از دیدگاه فنی به قضیه نگاه کنیم، می توانیم بگوییم بک لینک ها یکسری لینک های هایپرتکست هستند که به عنوان پیمایش در بین وبسایت ها به شمار می آیند. ولی با این حال ارزش و اهمیت سئوی خارجی و بویژه بک لینک کم نشده است و برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل حتما باید به این بخش نیز نگاه ویژه ای داشت. این موارد برای گوگل اهمیت بسیار بالایی دارد. اهمیت صفحه 404 در سئو چیست؟ در این قسمت توضیح میدهیم که چگونه با بهبود ساختار سایت که شامل دستهبندیها، منوها، صفحات و … این دوره بیشتر برای دوستانی است که میخواهند روی سئو سایت خودشان کار کنند و با کمترین زمان و هزینه، نتایج قابلقبولی بگیرند. در این راستا آموزش های رایگان سئو موجود درسایت چهارراه آنلاین می تواند راهگشا و بسیار روشنگر باشد. پیش از این ذکر کردیم که کلاه سفید در راستای جلب رضایت کاربر حرکت می کند. ما 50 مورد از ارزشمندترین پرسشها و پاسخها را در اختیار شما قرار دادهایم. برخی از این منابع با دریافت عضویت چندصدلاری در ماه، نتیجه تحقیقات خود را در اختیار اعضا قرار میدهند.