آمازون بازیگران اضافی سریال تلویزیونی ارباب حلقه ها را فاش می کند

نوشته شده توسط Kshitij Rawat | دهلی نو |

به روز شده: 3 دسامبر 2020 10:19:46 بعد از ظهر





لاتار ، سریالهای تلویزیونی لاتار ، آمازون لاتری(از چپ به راست) الکس تارنت ، سارا مobدوبانی و پیتر مولان در میان بیست بازیگر جدید هستند. (عکس: جزوه روابط عمومی)

استودیوی آمازون روز پنجشنبه اعلام کرد 20 بازیگر جدید در حال پیوستن به مجموعه تلویزیونی ارباب حلقه ها هستند. این نمایش که گرانترین تولید تلویزیونی ساخته شده تا به امروز است ، لیستی فوق العاده متنوع از بازیگرانی دارد که به پنج کشور مختلف تعلق دارند.

این سریال واقعاً در حال شکل گیری است تا یک تولید فریبنده باشد.

سینتیا آدایی-رابینسون ، ماکسیم بالدری ، ایان بلکبرن ، کیپ چپمن ، آنتونی کراوم ، ماکسین کانلیف ​​، تریستان گراول ، سر لنی هنری ، بدین ترتیب ، جائیاسوندرا ، فابیان مک کالوم ، سیمون مرلز ، جف مورل ، پیتر مولان ، لوید اوون ، آگوستوس پرو ، پیتر مولان ، ، الکس تارنت ، لئون وادام ، بنجامین واکر و سارا مودوبانی موارد جدید اضافه شده به بازیگران هستند.

در حال حاضر مشخص نیست که قرار است کدام شخصیت ها را در این مجموعه به تصویر بکشند. طرح این مجموعه و مدت زمانی که در تاریخ سرزمین میانه پوشش می دهد نیز همچنان در معرض خطر است زیرا اقتباسی مستقیم از کتاب JRR Tolkien نخواهد بود.

انتظار می رود این مجموعه مطالبی از عصر دوم سرزمین میانه گرفته شود (داستان اصلی ، مربوط به جنگ حلقه ، در اواخر عصر سوم تنظیم شد).

رابرت آرامایو ، اووین آرتور و نازنین بنیادی ، مورفید کلارک ، تام باج ، اسماعیل کروز کردوا ، تایرو محفیدین ، ​​سوفیا ناموت ، مگان ریچاردز ، دیلن اسمیت و چارلی ویکرز قبلاً تأیید شدند که به عنوان بازیگران اصلی انتخاب می شوند.

در حالی که آرامایو شخصیت اصلی مرد بلدور را به تصویر می کشد ، کاوانا در نقش Tyra ، نقش اصلی زن بازی می کند. مورفید کلارک تازه وارد نیز در این سریال به عنوان گالادریل جوان بازی خواهد کرد.

جی دی پین و پاتریک مک کی ، مجریان برنامه گفتند: “جهانی که جی آر آر تالکین ایجاد کرد ، حماسی ، متنوع و پر از قلب است. این مجریان فوق العاده با استعداد ، که از سراسر جهان استقبال می کنند ، نقطه اوج جستجوی چند ساله برای یافتن هنرمندان درخشان و منحصر به فرد برای زنده کردن آن جهان است. بازیگران بین المللی سریال ارباب حلقه های آمازون چیزی فراتر از یک مجموعه است. این یک خانواده است. ما از استقبال هر یک از آنها در سرزمین میانه بسیار خوشحال هستیم. “

حقوق سریال ارباب حلقه ها توسط آمازون به قیمت 250 میلیون دلار از املاک تالکین خریداری شد. پیش بینی می شود این سریال که 5 فصل به طول می انجامد ، 1 میلیارد دلار هزینه داشته باشد ، و گرانترین نمایش تلویزیونی تمام ادوار باشد.

Jurassic Park: کارگردان Fallen Kingdom JA Bayona نیز در این ماجرا دخیل است. او دو قسمت اول و تهیه کنندگی اجرایی را با بلن آتیانزا کارگردانی خواهد کرد.

هنوز تاریخی برای نمایش نیست.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd