آرسنال ، لستر ، هوفنهایم در لیگ اروپا صعود می کنند

توسط: AP |

به روز شده: 27 نوامبر 2020 ، ساعت 9:29:55 صبح





لیگ اروپاریس نلسون از آرسنال در جریان بازی گروه M مرحله مرحله گروهی لیگ اروپا ، دیدار تیم های مولده و آرسنال در استادیوم آکر در مولده ، نروژ ، پنجشنبه نوامبر ، موفق به گلزنی 0-0 برابر مولده شد. 26 ، 2020. (Svein Ove Ekornesvag / NTB از طریق AP)

محصولات آکادمی آرسنال به تیم کمک کرد تا روز پنجشنبه به مرحله حذفی لیگ اروپا راه یابد ، در حالی که لستر برای صعود به گل تساوی دیرهنگام جیمی واردی نیاز داشت.

رکورد جذب آرسنال با نیکولاس پپه پس از اینکه روز یکشنبه در لیگ برتر با تساوی 0-0 در لیدز از زمین بازی اخراج شد ، تیم بهتر خود را نشان داد و گل پیروزی 3-0 خارج از خانه در مولده نروژ را به ثمر رساند. استعدادهای وطنی بقیه کارها را انجام دادند زیرا ریس نلسون دو بر صفر پیش افتاد و فولارین بالوگون – کمتر از یک دقیقه بعد از بازی به عنوان بازیکن تعویضی – با گل اول خود برای این تیم سومین گل را به ثمر رساند.

هوفنهایم و لستر نیز با دو مسابقه اضافی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. تیم لیگ برتری در تساوی 3-3 برابر براگا 3 گل مساوی کرد ، واردی در وقت مصدومیت گل آخر را گرفت.

کارلوس وینیسیوس دو گل اول خود را برای تاتنهام به ثمر رساند در حالی که هری وینکس از 56 متری یک گل دیدنی را به ثمر رساند زیرا تیم غالب اسپرز تیم لوغوروتس بلغارستان را با نتیجه 4-0 شکست داد.

بازیکنان آث میلان یک گل از هم تیمی خود سامو کاستیلخو مقابل لیل در جریان دیدار گروه لیل و آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استید پیر موروی در ویلنوو اسک ، شمال فرانسه ، پنجشنبه ، نوامبر جشن گرفتند. 26 ، 2020. (عکس AP / میشل اسپینگلر)

میلان برای دومین بازی متوالی موفق به پیروزی نشد زیرا نیروگاه ایتالیایی در لیل به تساوی یک بر یک رسید ، در حالی که رنجرز پس از تساوی 2 بر یک مقابل پرتغالی ها برای بازی دوم ، توسط بنفیکا 2-2 مساوی شد. در یک ردیف.

برای بزرگداشت دیگو مارادونا ، که روز چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت ، قبل از تمام مسابقات یک دقیقه سکوت برگزار شد.

باشگاه سابق مارادونا ، ناپولی ، قبل از پیروزی 2-0 برابر ریجکا ، به آرژانتینی احترام ویژه گذاشت.

پیشرفت های ARSENAL

آرسنال از یک ضربه گلزنی در نیمه دوم استفاده کرد تا با چهار پیروزی از چهار رکورد عالی را حفظ کند.

فقط یک دقیقه بعد از برخورد به تیر افقی ، پنج دقیقه از نیمه دوم پپه توپ را به گوشه بالای دروازه تبدیل کرد.

Pépé در تابستان گذشته از قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو (89 میلیون دلار) به آرسنال رفت و برای بازیهای لیگ برتر تلاش کرد تا خود را در تیم جا بیندازد اما او پیشگام لیگ اروپا است.

او در این فصل سه گل در مسابقات به ثمر رسانده و دو گل دیگر برای آرسنال تنظیم کرده است.

پنج دقیقه بعد ، جو ویلوک – محصول آکادمی دیگر – یک پاس خوب برای نلسون فراهم کرد تا در مرحله دوم ضربه بزند. بالوگون هفت دقیقه از زمان آن را از فاصله نزدیک تمام کرد.

آرسنال با 12 امتیاز در صدر گروه B قرار دارد ، 6 امتیاز بیشتر از مولده. راپید وین اواخر روز پنجشنبه با داندالک روبرو شد.

برابری سازنده آخرین گاز VARDY

جیمز مددیسون از لستر ، جیمی واردی ، هم تیمی خود را در آغوش گرفت ، درست پنجشنبه ، پنجشنبه ، نوامبر ، در حالی که سومین گل تیمش را در جریان بازی گروه G لیگ اروپا بین SC براگا و لستر سیتی در ورزشگاه شهرداری در براگا ، پرتغال به ثمر رساند. 26 ، 2020. (عکس AP / لوئیز ویرا)

وردی پنج دقیقه به وقت توقف مساوی کرد تا لستر ، تازه وارد لیگ اروپا ، را به مرحله بعد برساند.

فرانسجیو چهار دقیقه زودتر میزبان را با برتری 3-2 جلو انداخت.

در دور قبل ، لستر در خانه 4-0 براگا را شکست داد. این بار پس از گل چهار دقیقه ای Al Musrati ، 1-0 به گل رسید.

هاروی بارنز پنج دقیقه بعد با ضربه ای زاویه دار به محوطه جریمه آن را لغو کرد ، اما پائولینیو در دقیقه 24 از فاصله نزدیک امتیاز یک گل میزبان را بازیابی کرد.

لوک توماس در دقیقه 79 گل تساوی دوم لستر را به ثمر رساند.

لستر با کسب 7 امتیاز از گروه G با 10 امتیاز پیشتاز است. زوریا لوگانسک در AEK آتن با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد و هر دو تیم را در امتیاز سه قرار داد.

WINKS بیایید پرواز کنیم

در دقیقه 16 بازی ، Vinícius با یک پاس کوتاه از Dele Alli برای تونس به Tottenham برتری داد تا دروازه بان Ludogorets ، Plamen Iliev رو در موقعیت تک به تک قرار بده.

این بازیکن برزیلی در 34 بازی دوم خود را اضافه کرد. Tanguy Ndombélé حرکت خود را با دویدن در میدان قبل از از بین بردن شوت کمتری که توسط Iliev مهار شده بود ، شروع کرد و دله دوباره برای جلو به جلو حمله کرد.

در نیمه دوم هری وینکس با شوت تماشایی از بالای دروازه بان و وارد دروازه شد. این سومین گل او برای اسپرز بود.

وینیسیوس لوکاس مورا را در محوطه جریمه قرار داد تا با گل سوم خود در چهار بازی لیگ اروپا راه را تمام کند.

تاتنهام با 9 امتیاز در بالای گروه J با رویال آنتورپ که در لاسک 2-0 پیروز شد ، مساوی است.

گروههای دیگر

ماتئو پولیتانو و هیروینگ لوزانو برای ناپولی مقابل ریژکا گلزنی کردند در حالی که میزبان از مارادونا که به آنها تنها دو قهرمانی در سری A در 1987 و 1990 منجر شد ، ادای احترام کردند.

همه بازیکنان ناپولی با پیراهن هایی با شماره مارادونا به زمین مسابقه بیرون رفتند. 10 و نام او در پشت ، قبل از تغییر شماره خود قبل از شروع مسابقه. جنارو گتوزو ، مربی ناپولی نیز پیراهن مارادونا را به تن کرد.

هزاران نفر از هواداران ناپولی قبل از بازی با وجود عدم اجازه ورود به داخل به دلیل محدودیت ویروس کرونا ، در خارج از ورزشگاه جمع شدند.

هوفنهایم از طریق کریستف باومگارتنر در 77 ام پیش افتاد و آندره کراماریچ به عنوان بازیکن تعویضی در مرحله 89 یک پنالتی اضافه کرد زیرا تیم آلمان از گروه L صعود کرد. باشگاه بوندسلیگا 12 امتیاز دارد ، سه امتیاز بیشتر از ستاره سرخ بلگراد که 2-0 در جنت پیروز شد. .

بعد از اینکه لیل در دور قبل با نتیجه 3 بر صفر میلان را در سن سیرو مبهوت کرد ، در خانه برابر پایتخت ایتالیا به تساوی یک بر یک دست یافت تا با هشت امتیاز در رده بالای گروه H باقی بماند. میلان دوم است و یک امتیاز عقب است. اسپارتا پراگ بعد از پیروزی 4-1 سلتیک در خانه ، امتیاز دیگری است. سلتیک فقط یک امتیاز دارد.

در گروه I.، ویارئال پس از تساوی 1-1 خارج از خانه در 10 نفره مکابی تل آویو که با 7 امتیاز دوم است ، با 10 امتیاز پیشتاز است. سیواسپور پس از پیروزی 3-2 مقابل قره باغ ، شش نفره است.

دینامو زاگرب در خارج از خانه ولفسببرگ را با نتیجه 3 بر صفر خالی کرد و با هشت امتیاز در رده گروه K قرار گرفت و پس از تساوی 0-0 تیم هلندی مقابل زسکا ، فاینورد را با سه امتیاز پیش انداخت.

رم با پیروزی 2-0 در کلوژ توانست صعود خود را در گروه A با 10 امتیاز ثابت کند. یانگ بویز در زسکا صوفیا با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا با هفت نفر دوم شود و کلوژ با چهار پیروزی دوم شود.

لورکوزن و اسلاویا پراگ با 9 امتیاز پیشتاز گروه C هستند. تیم بوندسلیگا در حالی 4-1 هاپوئل بیر-شووا را شکست داد که چک ها در نیس 3-1 پیروز شدند.

رنجرز برتری 2-0 مقابل بنفیکا را هدر داد و با تساوی 2-2 متوقف شد. جیمز تاورنیر برای شروع بازگشت یک گل به خودی زد تا اینکه پیتزی تعویضی 9 دقیقه به تساوی کشید. این در حالی بود که تیم استیون جرارد در اوایل این ماه برتری 3-1 را واگذار کرد که داروین نونز گل تساوی آخر نفس بنفیکا را با تساوی 3-3 به ثمر رساند ، این دومین تساوی متوالی برای دو تیم بود. نونز به همراه هافبک های عادل Taarabt و Julian Weigl پس از آزمایش مثبت برای ویروس کرونا قرنطینه شده اند.

رنجرز و بنفیکا با هشت امتیاز در بالای گروه D قرار دارند ، در حالی که استاندارد لیژ و لخ پوزانا پس از تساوی 1-1 سه امتیاز دارند.

پیروزی 2-1 گرانادا مقابل اومونویا باعث شد اسپانیایی ها با 10 امتیاز در صدر گروه E قرار بگیرند. PSV با پیروزی 3-2 برابر PAOK به مقام شش بر صفر رسید که با 5 پیروزی سوم است.

آلکمار برابر رئال سوسیداد ، رهبر لیگ اسپانیا به تساوی بدون گل رسید و هر دو امتیاز را در گروه F از ناپولی عقب نگه داشت.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.