آدرین برودی ، هیجان انگیز هیجان انگیز هیئت مدیره Vera Farmiga The Salamander دو بار زندگی می کند

توسط: PTI | لس آنجلس |

10 نوامبر 2020 2:12:22 بعد از ظهر





آدرین برودی و ورا فارمیگاکارگردانی مورچه تیمپسون (Adminen Brody) و ورا فارمیگا بازیگر فیلم The Salamander Lives Twice (دو بار زندگی می کند) است. (عکس: آدرین برودی ، ورا فارمیگا / اینستاگرام)

ستاره های هالیوود ، آدرین برودی و ورا فارمیگا در حال همکاری برای بازی در تریلر مرموز کارگردان Ant Timpson ، The Salamander دو بار زندگی می کنند.

براساس Deadline ، این فیلم براساس داستانی از تیمپسون و توبی هاروارد و با قلم هاروارد ساخته شده است.

این ماجرا پیرامون یک مرد زخمی (برودی) با کیف غیرقابل نفوذ و هیچ خاطره ای است که توسط آیریس و دخترش گوگی (فارمیگا) ، آخرین اعضای باقی مانده از یک سلسله خانوادگی که قبلاً مرفه بودند ، در ساحل جزیره ای دور افتاده پیدا می شود.

تهیه کنندگان اما اسلید برای فیلم های Firefly ، کیتی هالی برای Blinder Films و با تهیه کنندگان اجرایی Timpson و XYZ Films هستند.

XYZ Films فروش بین المللی را انجام می دهد.

برودی به دلیل بازی در نقش اصلی در درام هولوکاست 2002 The Pianist ، مورد استقبال و تحسین گسترده قرار گرفت ، به همین دلیل در 29 سالگی بهترین بازیگر اسکار را دریافت کرد و باعث شد او جوانترین بازیگری باشد که در این گروه برنده شد. در حالی که ، فارمیگا بیشتر به خاطر به تصویر کشیدن محقق واقعی ماوراالطبیعه لورین وارن در مجموعه فیلم های ترسناک Conjuring مشهور است.

? ایندیان اکسپرس اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.