چرا باید سفارش طراحی سایت فروشگاهی را به پرگاس بسپاریم؟

در سال‌های اخیر سفارش طراحی سایت فروشگاهی بسیار آسان شده است. شما می‌توانید با چند کلیک و کمی جستجو تعداد زیادی از مجموعه‌های طراحی سایت اینترنتی را بیابید. (منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ پرگاس)

سطح و کیفیت کار این شرکت‌ها یکسان نیست؛ بنابراین هنگام عقد قرارداد با شرکت‌های طراحی وب‌سایت فروشگاه آنلاین می‌بایست به برخی از نکات دقت نمود.

شما می‌بایست مطمئن شوید که در نهایت فروشگاه آنلاینی که تحویل می‌گیرید، همان چیزی است که باید باشد.

فروشگاه طراحی شده می‌بایست از نظر شیوه ارائه، جذابیت‌های بصری و نحوه کارکرد برای مشتریان جذابیت داشته باشد.

علاوه بر این، طراحی فروشگاهی را می‌توان موفق دانست که در همان نگاه اول بتوان تمایز و تفاوت را با انبوه فروشگاه‌های رقیب مشاهده نمود.

کاربردپذیری، تجربه کاربری موفق، رابط کاربری آسان و بهینه سازی مناسب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)، مسائل دیگری هستند که در طراحی فروشگاه شما باید در نظر گرفته شوند.

ویژگی‌های ضروری شرکت‌های طراحی سایت اینترنتی | پرگاس

با توجه به آن چه ذکر شد، با دنبال کردن این مقاله تا انتها، شما دلیل خوبی برای سفارش دادن طراحی وب‌سایت فروشگاهی خود به مجموعه پرگاس خواهید داشت.

در این راهنما ما به شما کمک می‌کنیم تا بدانید که یک شرکت طراحی سایت اینترنتی چه ویژگی‌هایی می‌بایست داشته باشد و چرا ما برای انجام این کار (طراحی سایت فروشگاهی) شرکت پرگاس را به شما توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های ضروری شرکت‌های طراحی سایت اینترنتی

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، شرکت‌های زیادی اقدام به گرفتن سفارش طراحی سایت فروشگاهی می‌کنند. ولی آیا همه آن‌ها خواهند توانست کمک شایانی به شما در رسیدن به هدفتان بکنند؟

به همین دلیل خوب است که پیش از آغاز یک همکاری در شرکت طراحی سایت اینترنتی، دنبال این ویژگی‌ها بگردید.

تیم حرفه‌ای و متخصص

یکی از ویژگی‌های مهمی که هنگام انتخاب یک شرکت برای همکاری باید در نظر داشت، همکاری با تیم حرفه‌ای و متخصص است.

شرکت طراحی کننده سایت اینترنتی می‌بایست از تعدادی افراد حرفه‌ای تشکیل شده باشد که به صورت منسجم و تیمی در کنار هم به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند.

تیم خوب برای طراحی فروشگاه اینترنتی می‌بایست افرادی متخصص در زمینه تحلیل خواسته مشتریان، توسعه دهنده (برنامه نویس وب)، طراح رابط و تجربه کاربری، گرافیست، تولید کننده محتوا و متخصص سئو باشد.

ارائه مشاوره‌های تخصصی جهت طراحی و ساخت سایت‌های اینترنتی | پرگاس

ارائه مشاوره‌های تخصصی

مجموعه‌های حرفه‌ای طراحی و ساخت سایت‌های اینترنتی علاوه بر اجرا برای ارائه مشاوره تخصصی به سفارش دهندگان نیز برنامه دارند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یک روند پیچیده است. در طی این روند لازم است که بین سفارش دهنده و مجری فهم متقابل وجود داشته باشد.

مجری می‌بایست دقیقاً بفهمد که خواسته‌های مشتری چیست؟ و در مقابل مجری نیز باید مطابق با شرایط و با توجه به تجارب بهترین پیشنهاد را برای رسیدن به نتیجه مطلوب به مشتری ارائه کند.

تجربه و سابقه کار

برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی شما می‌بایست به دنبال شرکتی بگردید که از تجربه مناسب و سابقه کار خوب برخوردار باشد.

معمولاً شرکت‌های معتبر مانند پرگاس در سایت خود تصاویر و لینک مربوط به نمونه کارهایشان را ارائه می‌کنند.

شما می‌توانید با مشاهده این نمونه کارها و با دیدن فهرست مشتریان شناخته شده یک شرکت، به اعتبار و حرفه‌ای بودن آن شرکت پی ببرید.

تسلط بر تکنولوژی‌های روز

تکنیک‌ها و فناوری‌های طراحی سایت‌های اینترنتی روز به روز در حال نو شدن و پیشرفت کردن است. بسیاری از این فناوری‌ها می‌تواند به طراحی سایت حرفه‌ای‌تر کمک کنند. البته برخی از این فناوری‌ها نیز ممکنه کمکی به بهتر شدن سایت شما نکند.

شناخت فناوری‌های به روز و تسلط بر این تکنولوژی‌ها و استفاده به جای از آن‌ها جزو فاکتورهایی هست که در شرکت طراحی کننده سایت اینترنتی شما باید دنبال آن باشید.

تکنیک‌ها و فناوری‌های طراحی سایت‌های اینترنتی | پرگاس

پشتیبانی بلند مدت

داستان سایت اینترنتی شما، داستانی نیست که با طی مراحل سفارش، پیاده سازی و تحویل سایت تمام شود. سایت‌های اینترنتی زنده هستند و دائماً نیازمند به‌روزرسانی و پشتیبانی هستند.

واقعیت اینه که در سفارش طراحی سایت فروشگاهی هیچ کسی بهتر از مجموعه‌ای که در طراحی وب‌سایت فروشگاه آنلاین شما نقش داشته‌اند، نمی‌توانند برای پشتیبانی از آن مناسب باشند.

به همین دلیل یکی از خصوصیات مهم شرکت مجری ساخت فروشگاه اینترنتی شما باید برنامه منسجم و سریع آن شرکت برای پشتیبانی از نیازهای فنی فروشگاه شما باشد.

قیمت مناسب

همواره یکی از فاکتورهای مهم برای سفارش دهندگان پایین بودن قیمت نهایی پروژه درخواستی است. البته باید دقت داشت که هر مجموعه مجری سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی که قیمت پایین‌تری ارائه کند، لزوماً انتخاب بهتری نیست.

هنگام بررسی قیمت خدمات شرکت‌های طراحی سایت اینترنتی باید به این نکته دقت داشت که قیمت اعلام شده تا چه حدی با کمیت و کیفیت خدمات قابل ارائه تناسب دارد.

خدمات بیشتر و با کیفیت تر حتماً هزینه بیشتری نیز خواهد داشت. باید دنبال مجموعه‌ای بود که در بین با کیفیت ترین‌ها، بهترین پیشنهاد قیمتی را ارائه می‌کند.

ادامه مطلب در: https://pergasco.com/blog/web-design/سفارش-طراحی-سایت-فروشگاهی-با-پرگاس/