پشتیبانی Xbox Series X از کنترلر برای آیفون

توسط: Tech Desk | دهلی نو |

نوامبر 22 ، 2020 7:35:55 ​​بعد از ظهر





سری xbox s ، بررسی سری xbox s ، مشخصات سری xbox s ، بازی های سری xbox ، سری xbox x vs سری xbox ، پاس بازی xboxمایکروسافت با Xbox Series S قصد دارد از گیمرها و خانواده های معمولی استفاده کند. (اعتبار تصویر: Anuj Bhatia / Indian Express)

اپل قرار است با مایکروسافت کار کند تا پشتیبانی از کنترلرهای کنسول نسل بعدی مایکروسافت Xbox Series X و Xbox Series S را که اخیراً در سراسر جهان به فروش رسیده است ، فعال کند. این خبر در سندی در وب سایت اپل تأیید شد که به کنترلرهایی که آیفون ها پشتیبانی می کنند اشاره شده است.

کنترلر جدید ممکن است به اندازه کنترلر Dualsense PlayStation 5 بهبود نیافته باشد اما هنوز در مقایسه با مدل قبلی خود بهبود یافته است. همچنین ممکن است درست باشد که نسخه بتا iOS 14.3 از قبل برای اتصال کنترلرهای جدید Xbox از پشتیبانی پشتیبانی کرده است زیرا گزارش هایی مبنی بر پشتیبانی آن از کنترلر Dualsense سونی گزارش شده است.

اپل ممکن است آیفون ها را به عنوان دستگاه هایی که توانایی بازی سخت را دارند تا همین اواخر به بازار عرضه نکرده است اما حتی مواردی که دو یا سه سال پیش به بازار عرضه شده اند نیز می توانند بازی های FPS را به راحتی اجرا کنند. با این حال ، همه از کنترل های لمسی راضی نیستند و این گیمرها اغلب به اتصال کنترل کننده ها متوسل می شوند و همچنین آنها را با تلاش بیشتری به بازی سوار می کنند.

این می تواند لوازم جانبی ضروری برای کسانی باشد که iPhone 12 mini را انتخاب می کنند یا آیفون قدیمی تر دارند زیرا در صورت اتصال به کنترلر قادر به دیدن بیشتر صفحه خواهند بود. کنترلرها با iPad نیز سازگار خواهند بود.

کنسول های Xbox Series X و Xbox Series S در حال حاضر با قیمت 34999 روپیه و 49،990 روپیه در دسترس هستند. از طرف دیگر ، آیفون 12 سری با قیمت شروع 69990 روپیه به فروش می رسد. بازی هایی که قبلاً دست خود را به سری آیفون 12 رسانده اند یا با توجه به تهیه آن ممکن است با خوشحالی ببینند که برای تهیه یک کنترلر با پشتیبانی از کنترلرهای نسل بعدی ، نیازی به پول اضافی ندارند.

Express Tech اکنون در تلگرام است. اینجا را کلیک کنید تا به کانال ما بپیوندید (Expresstechie @) و از آخرین اخبار فناوری مطلع شوید.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار فناوری ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd