ویرات کهلی ، یک کاپیتان تکانشی ، تغییرات زیادی در بولینگ ایجاد می کند: آشیش نهرا

توسط: میز ورزشی |

30 نوامبر 2020 ، 7:05:30 بعد از ظهر





ind در مقابل ausتیم هند با 51 ران دومین ODI را از دست داد. (BCCI)

هندوستان ویرات کوهلی روز یکشنبه ، پس از شکست 66 راند در اول ODI ، به یک شکست 51 رانده تسلیم شد ، و آشیش نهرا احساس می کند که استفاده بهتر از بولرهای خود راهی است که کوهلی امیدوار است بتواند شکاف استرالیا را در بقیه مناطق کاهش دهد. سریالی که باقی مانده است.

ویرات کهلی یک کاپیتان تکانشی است. او تغییرات زیادی در بولینگ خود ایجاد می کند. ”Nehra در یک ویدیوی Cricbuzz بعد از دومین ODI گفت.

نهرا ، به حکم گوتام گامبیر اضافه کرد که بولینگ جاسپریت بومرا برای یک هجوم 2 برابری برای شروع مسابقه “گاف تاکتیکی” است ، همچنین گفت که او نمی فهمد چرا بومرا فقط دو توپ را با توپ جدید خاموش کرده است.

نهرا همچنین گفت که کوهلی در سریال استرالیا که در حال انجام است نیز در مسابقه زدن کمی عجولانه عمل کرده است. وی گفت کهلی در گذشته بسیاری از این اهداف را تعمیر اساسی کرده است اما نمی تواند تعقیب یکشنبه را انجام دهد.

“او در تصمیم گیری های خود عجول است. در بازی قبلی (اول ODI) نیز ، بعد از کنار گذاشته شدن کوهلی ، به نظر می رسید که عجله دارد. کوهلی در طول زندگی حرفه ای خود چندین بار 350 را تعقیب کرده است ، این مسئله بزرگی برای او نیست. اما به نظر می رسید که او 475 را تعقیب می کند ، نه 375 »، نهرا گفت.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار ورزشی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd