روهیت سارف بازیگر لودو: اگر استعداد خوبی دارید نمی توانید صنعت آن را نادیده بگیرید

توسط: PTI | بمبئی |

نوامبر 22، 2020 2:31:39 بعد از ظهر





روهیت ساراف ، لودو ، روهیت ساراف لودوروهیت ساراف می گوید که او در طول سال ها فهمیده است که “مقاومت ، صبر و سخت کوشی مداوم” برای بقا در این صنعت مهم است. (عکس: روهیت ساراف / اینستاگرام)

روهیت ساراف ، بازیگر سینما ، از یک فیلم ابتدایی که هرگز اکران نشده تا پروژه های متوالی نتفلیکس با لودو و ناسازگار ، معتقد است که سفر چهار ساله وی در سینما به او کمک کرده است تا دریابد که این صنعت به چندین هنرمند فضا برای همزیستی و شکوفایی می دهد.

اگرچه سارف اولین بازی خود را در بالیوود در سال 2016 با فیلم Zindagi عزیز گائوری شینده با بازی آلیا بات انجام داد ، اما این اولین ساخته او بود که ساخته موزیک جان آبراهام بود.

این بازیگر 23 ساله که بعداً به بازی در فیلم های تحسین شده ای همچون ستاره پریانکا چوپرا The Sky Is Pink و رانی موکرجی پیش روی هیچکی پرداخت ، گفت که او در طول سال ها فهمیده است که “مقاومت ، صبر و سخت کوشی مداوم” کلید بقا در صنعت است.

“آنچه من بهتر می فهمم این است که جای بسیاری از هنرمندان برای همزیستی و انجام کارهایی به همان اندازه شگفت انگیز وجود دارد. رقابت باید با خودش باشد و تنها هدف باید بهبود هر روز باشد. اگر شما با استعداد هستید ، نمی توانید نادیده بگیرید “، ساراف در مصاحبه ای به PTI گفت.

این بازیگر که برای بازی در فیلم کمدی جنایی لودو فیلمساز آنوراگ باسو مورد ستایش قرار گرفت ، با مجموعه عاشقانه جوان بزرگسال Mismatched که به تازگی در نتفلیکس به نمایش درآمد ، دوباره به صفحه نمایش بازگشته است.

این مجموعه بر اساس کتاب Sandhya Menon When Dimple Met Rishi ساخته شده است و کارگردان آن Karwaran Akarsh Khurana و Nipun Dharmadhikari است که به دلیل میزبانی مشترک برنامه گفتگوی یوتیوب Casting Couch With Amey & Nipun کارگردانی شده است. خورانا همچنین به عنوان پیشگام سریال فعالیت می کند.

ساراف گفت که از نوع پروژه هایی که پیش روی او قرار می گیرد سپاسگزار است و امیدوار است که به روند رویایی خود ادامه دهد. “وقتی به سفری که تاکنون طی کرده ام نگاه می کنم احساس فوق العاده سپاسگزاری می کنم. تنها کاری که همیشه می خواستم با کارم انجام دهم ارزش آفرینی است و این کاری است که توانسته ام با تمام پروژه هایی که به سختی عضو شده ام انجام دهم. این تنها چیزی است که به من الهام می کند.

همچنین بخوانید | بررسی لودو: هیجینکس در زمان تاج

“من امیدوارم که با تمام پروژه هایی که قصد دارم خودم را با حرکت در جلو مرتبط سازم ، به من امکان ادامه کار مشابه را می دهد.”

با نگارش نویسنده Ek Ladki Ko Dekha Toh Aisa Laga ، Gazal Dhaliwal ، در “Mismatched” همچنین Prajakta Koli ، Rannvijay Singha ، Vidya Malavade و دیگران بازی می کنند. ساراف گفت که این سریال در زمانی به نمایش درآمده است که او به عنوان یک مخاطب می خواست چیزی “سبک قلب و سرگرم کننده” تماشا کند.

“وقتی فیلمنامه را خواندم ، آن را به جهانی برگرداند که همه ما در برخی از مواقع ، آشنا و عاشق آن بودیم. یک حس نوستالژی و قابلیت بازگشت پذیری وجود داشت. علاوه بر این ، واقعیت این که Netflix بود ، بسیار هیجان انگیز بود زیرا ما قصد داشتیم بیش از 190 کشور را تهیه کنیم. “

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سرگرمی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.