دستکش های لاتکس اپی پرفکت

دستکش های لاتکس اپی پرفکت از جمله دستکش های معروف در سطح بازار ایران می باشند.

این دستکش ها اپی پرفکت حالت انعطاف پذیری و کشسانی خوبی دارد. از این دستکش ها می تواند در خانه یا محل کار یا آزمایشگاه یا مطب پزشک می توان استفاده کرد.

این باعث می شود مهارت قیمت دستکش لاتکس اپی پرفکت ، لمس و راحتی زیادی در پوشنده ایجاد شود که این دستکش ها برای کاربردهای پزشکی ، تعمیرات خودکار و خدمات غذایی مناسب هستند. از متداول ترین مواد دستکش ، لاتکس موثرترین محافظت را در برابر باکتری ها ، ویروس ها و مایعات بدن ارائه می دهد

مشکلات پوستی آلرژیک می تواند در اثر تماس مستقیم با پروتئین های آلرژیک لاتکس در محصولات دستکش لاتکس رخ دهد. علائم ممکن است خارش فوری ، قرمزی و تورم پوستی باشد که مورد حاوی لاتکس را لمس کرده است. این واکنشها و سایر واکنشهای آلرژیک لاتکس اکنون کمتر مشاهده می شود.

پاسخ این است که نیتریل یک دستکش اپی پرفکت قویتر و با کیفیت بالاتر در مقایسه با لاتکس است. با این حال ، لاتکس گزینه ارزانتری برای کسانی است که مقاومت شیمیایی و پنچری بیشتری ندارند. این بستگی به این دارد که شما برای استفاده از دستکش برای چه کار یا کاری برنامه ریزی کرده اید.

در تاریخ 1 ، 2020 ، ایالت کالیفرنیا به یکی از چندین ایالتی تبدیل شده است که دستکش لاتکس را به دلیل آلرژی در رستوران ها و خدمات غذایی ممنوع کرده است. این قانون که فرماندار گاوین نیوزوم در 5 سپتامبر 2019 تصویب کرد ، قانون بهداشت و ایمنی را اصلاح می کند

دستکش لاتکس بسیار رایج بود و برخی از مشکلات تولید باعث شده بود که این واقعا بد باشد. … در واقع ، هنوز امکانات بهداشتی با استفاده از دستکش لاتکس پودر شده وجود دارد که تهدیدی برای واکنش های آلرژیک در کارکنان بهداشت و درمان است.

جنس دستکش های لاتکس

دستکش اپی پرفکت  وینیل که از PVC (پلی وینیل کلراید) ساخته می شود ، معمولاً ارزانترین دستکش بدون لاتکس است. … به طور کلی ، دستکش های لاتکس بهترین محافظت را در برابر باکتری ها و ویروس ها دارند ، در حالی که دستکش های مصنوعی محافظت شیمیایی بهتری دارند.

تاثیر دستکش های لاتکس بر پوست

این یک واکنش به مواد افزودنی شیمیایی است که در طول فرایند تولید استفاده می شود. مواد شیمیایی اضافه شده به لاتکس  اپی پرفکت می تواند باعث ایجاد بثورات پوستی 24 تا 48 ساعت پس از تماس شود. بثورات معمولاً از قسمتهایی از پوست که با لاتکس تماس گرفته اند شروع می شود و سپس ممکن است به مناطق دیگر گسترش یابد.

برای کسانی که حساسیت ندارند ، دستکش لاتکس  اپی پرفکت راحت ، نسبتاً مقرون به صرفه است و از حساسیت بالایی در لمس برخوردار است. با داشتن انعطاف پذیری ، محافظت و راحتی بالا ، دستکش های یکبار مصرف لاتکس برای اکثر محیط های پزشکی مناسب هستند – به شرطی که آلرژی به لاتکس مسئله ساز نباشد.

آیا دستکش های لاتکس برای پوست مناسب هستند

لاتکس ماده ای طبیعی است که از لاستیک ساخته می شود. دستکش های لاتکس در طیف گسترده ای از کاربرد محافظت خوبی دارند و مقاومت خوبی در برابر بسیاری از مواد شیمیایی دارند. دلیل اصلی یافتن گزینه ای به دلیل آلرژی به لاتکس است ، یا اینکه استفاده از آن برای مدت زمان طولانیتری باید از دستکش استفاده شود.

مصارف بیمارستانی دستکش لاتکس

دستکش های پزشکی یکبار مصرف در مواد نیتریل ، لاتکس و وینیل موجود است. دستکشهایی که توسط متخصصان بهداشت استفاده می شود باید بدون پودر ، استریل ، بافت و روکش برای محافظت بیشتر باشد. نیتریل تمایل دارد که بهترین ماده دستکش برای افرادی باشد که در صنعت بهداشت و درمان کار می کنند