خوراک صوتی RSTV هنگام تصویب قبوض مزارع مختل شد زیرا برخی از نمایندگان مجلس به میکروفن: CPWD آسیب زدند

توسط: PTI | دهلی نو |

30 نوامبر 2020 8:39:48 بعد از ظهر





پارلمان ، جلسه موسمی پارلمان ، پارلمان ویروس کرونا ، راجیا صابحه در مورد ویروس کرونا ، بحث Covid-19 ، نارندرا مودی ، مخالفت در مورد Covid ، بیان هندصورتحساب های مزرعه توسط راجیا صبح در 20 سپتامبر در حالی که معاون رئیس هریوانش در کرسی بود ، در میان یک ملافه بست به تصویب رسید.

خوراک صوتی تلویزیون Rajya Sabha در طی تصویب قبوض مزارع در تاریخ 20 سپتامبر به دلیل خسارات وارده به میکروفون ها در صندلی رئیس توسط برخی از نمایندگان ، مختصر مختل شد ، گفت

CPWD این را در نامه ای به دبیرخانه راجیا اعلام کرد و همچنین آن را در توییتر منتشر کرد ، در میان ادعاهای احزاب مخالف مبنی بر اینکه خوراک صوتی تلویزیون Rajya Sabha TV (RSTV) ، که به طور انحصاری از جلسات مجلس اعلای مجلس پخش می شود ، عمداً بی صدا شده است دیدگاه آنها را سیاه می کند.

صورتحساب های مزرعه توسط راجیا صبح در 20 سپتامبر در حالی که معاون رئیس هریوانش در کرسی بود ، در میان یک ملافه بست به تصویب رسید.

حدود 8 نفر از اعضای مخالف به دلیل پرتاب کتاب قانون به سمت رئیس هیئت رئیسه ، بدلیل تقاضای تقسیم آرا و از بین بردن میکروفونهای مستقر در صندلی ، از مجلس تعلیق شدند.

در نامه خود ، CPWD گفته است ، “اطلاع داده شده است كه وقفه ناگهانی در خوراک صوتی دادرسی راجیا سبها بین ساعت 13.05 تا 13.35 ساعت در تاریخ 20 سپتامبر هنگام رسیدگی به دو صورتحساب کشاورز توسط راجیا صبا به دلیل آسیب رساندن به میکروفون های رئیس بود. توسط نمایندگان محترم مجلس. “

در آن آمده است که طبق دستور رئیس ، در آن زمان به جز رئیس میکروفون دیگری روشن نبود.

بنابراین وقتی این میکروفون ها خراب شدند ، هیچ خروجی صوتی از سیستم به RSTV نمی رسید. پس از پیروی از پروتکل های لازم ، احیای این مسئله تقریباً نیم ساعت طول کشید. ”CPWD در نامه ای که به دبیرخانه راجا صبا در پاسخ به برنامه RTI نوشته بود ، گفت.

CPWD با تأكيد بر اينكه هيچ مسئله فني موجب وقفه در تغذيه صوتي نشده است ، گفت: اختصاص دادن هرگونه انگيزه ديگر براي اين امر “شيطنت” است.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار هند ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.