با این پنج مرحله آسان ، چشمان نرم موی سارا علی خان را از نو خلق کنید

توسط: میز زندگی | دهلی نو |

30 نوامبر 2020 ، 5:30:59 بعد از ظهر





آیا دوست دارید این ظاهر را دوباره از نو بسازید؟ (عکس: سارا علی خان / اینستاگرام ، طراحی شده توسط گارگی سینگ)

سارا علی خان مشغول تبلیغ فیلم آینده خود است کولی شماره 1 با وارون داوان بازیگر مشترک و همانطور که انتظار می رفت ، او با آخرین ظاهر خود اهداف مد را ارائه داده است. اما به همان اندازه که سبک او را دوست داریم ، به دنبال آخرین آرایش سارا افتاده ایم – که ساده و جالب است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که همان را دوباره بسازیم. بعد از همه ، چه کسی عاشق چشمهای لکه دار نرم و پایه بی عیب نیست؟

عکسها | از چشمان تک شاخ تا پوست شبنم: سارا علی خان می تواند هر نوع آرایش را ناخن بزند

اگر شما هم آخرین ظاهر او را دوست دارید ، پنج مرحله آسان زیر را بررسی کنید.

* اطمینان حاصل کنید که پوست خود را مرطوب کرده و ظاهری از درون دارید. سایه مناسب کانسیلر را انتخاب کنید و نقاط و لکه ها را بپوشانید. اگر می خواهید پایه خود را طبیعی نگه دارید ، پیشنهاد می کنیم پایه و اساس خود را تخریب کنید.

بخوانید | آیا این اشتباهات آرایش تازه کار را با کانسیلر انجام می دهید؟

* پس از اتمام ، روی محل هایی که کانسیلر و همچنین زیر چشم ها زده اید ، با یک پودر تنظیم کننده شل ، مهر و موم کنید. از یک رنگ سرد استفاده کنید برنز تا ابعاد و گرمی به چهره شما بیفزاید. اطمینان حاصل کنید که تا حد ممکن طبیعی است.

* اکنون بر روی ستاره نگاه – چشم ها تمرکز کنید. با سرمه خوب ، ضد انتقال و سایه چشم صورتی ملایم شروع کنید. سایه چشم صورتی را روی پلک های خود به عنوان یک شستشوی طبیعی رنگ با استفاده از برس ترکیبی کرکی بزنید.

* خطوط آب بالا و پایین خود را با دقت محکم کنید. پس از اتمام کار ، یک برس مایل بردارید و خط آبی پایین را با دقت لک کنید. برای بزرگ جلوه دادن چشمانتان ، 2 لایه ریمل اضافه کنید.

* ظاهر خود را با سایه لب صورتی با رنگ گرم به پایان برسانید. اگر رنگ و بویی از رنگ را می خواهید ، از سایه لب همان رنگ گونه استفاده کنید.

? Indian Express اکنون در تلگرام است. برای پیوستن به کانال ما (indianexpress) اینجا را کلیک کنید و با آخرین عناوین به روز شوید

برای دریافت آخرین اخبار سبک زندگی ، برنامه Indian Express را بارگیری کنید.

© IE Online Media Services Pvt Ltd