انواع مپ کلش اف کلنز تان 13

اگر به دنبال بهترین نقشه های کلش اف کلنز تان 13 مکس هستید ، با ما همراه باشید تا استراتژی جدیدی را برای محافظت از دهکده خود در بازی معرفی کنیم.

محبوبیت بسیار زیاد کلش اف کلنز باعث می شود فنلاندی ها دائماً توانایی ها ، نیروها و ساختمان های جدیدی را به بازی اضافه کنند تا بازی از رکود خارج شود. تان 13 بالاترین سطح تاون هال در کلش اف کلنز است ، بنابراین باید توجه ویژه ای به نقشه و چیدمان ساختمان های خود داشته باشید. به ما و بهترین نقشه های خرید اکانت کلش اف کلنز تان 13 در زیر بپیوندید.

اگرچه در دفاع کسب یک جام آسان نیست ، اما می توانید با انتخاب کارت مناسب از دست دادن منابع جلوگیری کنید. اما اگر هدف شما کسب یک جام است و علاقه زیادی به منابع ندارید ، می توانید حریف خود را به روش های مختلف فریب دهید. کارت های زیر با تمام اهداف احتمالی بازیکنان سازگار است و می توانید کارت مورد نظر خود را در گروه های جنگ ، کشاورزی ، غنائم یا ترکیبی پیدا کنید.

 

بهترین تالار شهر کلش اف کلنز تان 13 وار

مطمئناً شما از اهمیت جنگ های قبیله ای آگاه هستید و می دانید که حتی میزان تخریب روستاها نیز می تواند منجر به پیروزی یا از دست دادن روستای شما شود. در مپ وار می توانید خلاقیت به خرج دهید و اگر فکر می کنید ساختمان ها در مکان مناسبی نیستند ، موقعیت برخی از آنها را تغییر دهید.

بهترین نقشه تالار شهر 13 نقشه کلش آف کلنز: کشاورزی

در نقشه های کشاورزی توجه ویژه ای به صرفه جویی در منابع می شود و حداقل منابع را از دست خواهید داد. اما در کاسه خالی غنائم شما وجود دارد ، که احتمالاً خیلی زود می افتند. بهتر است برای جمع آوری منابع برای ارتقا نیرو یا ساختمان خاص ، به طور موقت از این کارت استفاده کنید.

 

بهترین نقشه تالار شهر 13 نقشه کلش اف کلنز افزایش کاپ

کارت های تروفی برای طرفداران نبردهای برنده طراحی شده اند و در بعضی از کارت ها می توانید با فریب حریف و تأمین مقداری منابع در اختیار خود ، جام ها را بدست آورید. اگر زمان کافی برای جبران منابع از دست رفته دارید ، پیشنهاد می کنیم ساختمانهای خود را به صورت کارت های تروفی بسازید.

 

بهترین نقشه سالن شهر 13 نقشه کلش اف کلنز: ترکیبی

اگر می خواهید علاوه بر صرفه جویی در مصرف منابع ، جایزه خوبی نیز داشته باشید ، ممکن است یک کارت ترکیبی بهترین انتخاب شما باشد. این باعث کاهش زمان مورد نیاز برای آبادانی روستای شما و راحتی بیشتر شما می شود.

سایت منبع