آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه ی میلان، صرفه اقتصادی دارد؟

در شهرک چیتگر و منطقه 22، امروزه پروژه های بسیار فوق العاده و جذابی در حال ساخت است که مورد استقبال افراد زیادی نیز قرار گرفته است چراکه این پروژه ها دارای امکانات و موقعیت های بسیار ویژه ای برای خرید و سرمایه گذاری نیز می باشند.

شهرک چیتگر یکی از بهترین و خاص ترین شهرک های منطقه 22 می باشد که به دلیل اینکه در یک موقعیت بسیار ویژه و ایده آل قرار دارد، شرایط بسیار خوبی را نیز برای سرمایه گذاران و همینطور سکونت کردن دارد.

آیا برج میلان شهرک چیتگر ارزش سرمایه گذاری دارد؟

اگر می خواهید بدانید که برج میلان محل مناسبی برای سرمایه گذاری یا حتی سکونت و زندگی می باشد؟ ما به شما می گوییم بله. زیرا این منطقه ی زیبا  دارای موقعیت و شرایط فوق العاده زیادی می باشد از هر جهت باعث منحصر به فردی این برج شده است و در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

برج میلان در شهرک چیتگر قرار دارد، شهرکی که نسبت به داخل شهر تهران، شرایط ایده آلی دارد چراکه با قرار گرفتن در یک منطقه کوه پایه ای و فوق العاده، آب و هوای بسیار فوق العاده ای را نیز دارا می باشد، حالا جالب است بدانید که در این منطقه بعد از هر مرحله ای که پروژه پیش می رود قیمت هایش نیز افزایش پیدا می کند.

 برج میلان امروزه در حال تکمیل شدن می باشند، یکی از مهم ترین دلایلی که باعث افزایش ارزش سرمایه گذاری در این برج می باشد این است که اتصال خوبی به اتوبان ها و شریان های اصلی شهر تهران دارند.

خب برای بسیاری از کسانی که در تهران زندگی می کنند، یکی از مهم ترین ملاک هایی که برای خرید خانه در نظر دارند این است که نزدیک به خیابان های اصلی و اتوبان های مهم شهر تهران باشد.

برج میلان این ویژگی های فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورند، چراکه موقعیت و ساختار این برج ها در منطقه 22 بدین شکل می باشد که شما به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای می توانید به اتوبان ها و خیابان های اصلی شهر تهران برسید.

همچنین این برج  ارتباط و نزدیکی خوبی با مجموعه آزادی، ایران مال، موزه گیاه شناسی و بسیاری از مکان های جذاب شهر تهران دارد.

لذا در نظر داشته باشید با این همه امکانات، اگر ساخت این پروژه میلان تکمیل شود، ارزش ملک و واحد شما چند برابر می شود؟ پس ارزش سرمایه گذاری در این برج ها بسیار بالاست.

 

منبع: http://www.taknaz.ir/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%ac-%d9%85%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af.html